Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penisproblemer

Gjest g-20

Anbefalte innlegg

Hei ja. Har noen spørsmål angående penis som jeg sliter litt med.

Når jeg tisser så drypper det alltid når jeg er ferdig. Så mye faktisk at jeg må bruke papir for å tørke ellers drypper det i bokseren etterpå. Tar papir under penishodet og presser litt oppover, kommer alltid tiss ut da. Hvorfor skjer det med meg? Er det normalt? Er 20 år gammel, trodde dette var kun for eldre menn. Har hatt dette problemet siden puberteten ca.

Av og til så klistrer forhuden seg fast til penishodet, sånn at jeg må virkelig stresse for å dra forhudet ned. Da er penishodet rødt fra midten av og nedover. Pleier å skje etter jeg har vasket den, men hender også til andre tider. Jeg skyller forresten godt etter jeg har brukt såpe. Hvorfor skjer det ?

Og siste ting.

Det lukter ganske dårlig av penishodet mitt. Syntes det er rart med tanke på at jeg er ganske hygenisk nedentil. Og da mener jeg skikkelig dårlig lukt. Kjenner det med en gang forhuden er dradd tilbake, til og med når jeg er ute i frisk luft. Lukter blanding av betennelse og dritt. Vanskelig å forklare. Urinen min lukter sterkt noen ganger også da.

Har vært hos legen angående dette men akkurat da luktet det ingenting så han sa bare at det var vanlig. Men det kan ikke være vanlig med så kraftig lukt som jeg har vel? Er redd for å skremme vekk jentene når jeg kommer til det punktet.

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...