Gå til innhold

Tv2 HD og V-fotball

Anbefalte innlegg

Jeg har et par spørsmål angående TV2 HD og Viasat fotball. Var utskjekka på dette før, men ting går fort ser jeg :p Poenget er at jeg vil ha alt jeg trenger til fotball-VM, uten å måtte styre med nett-TV osv.

Essensen i spørsmålene mine er vel: Får jeg kanalene inn? Har kabelTV fra Canal Digital med HD-dekoder.

TV2 HD - er dette en egen kanal, eller er det 'automatisk' HD i utvalgte sendinger, gitt at man har riktige dekoder/TV?

Viasat Fotball - kan jeg kjøpe dette eksklusivt for VM, eller må jeg kjøre fullt abbonement?

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et par spørsmål angående TV2 HD og Viasat fotball. Var utskjekka på dette før, men ting går fort ser jeg :p Poenget er at jeg vil ha alt jeg trenger til fotball-VM, uten å måtte styre med nett-TV osv.

Essensen i spørsmålene mine er vel: Får jeg kanalene inn? Har kabelTV fra Canal Digital med HD-dekoder.

TV2 HD - er dette en egen kanal, eller er det 'automatisk' HD i utvalgte sendinger, gitt at man har riktige dekoder/TV?

Viasat Fotball - kan jeg kjøpe dette eksklusivt for VM, eller må jeg kjøre fullt abbonement?

Takker og bukker

TV2 HD sender automatisk HD om du har kanalen og dekoder som støtter HD.

Viasat Fotball kan du desverre ikke bestille hos Canal Digital, her må du evt over på en annen leverandør for å få kanalen.

Da er det følgende:

Get

Altibox

Viasat

NextGenTel

Disse tilbyr Viasat fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...