Eirik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har et par spørsmål angående TV2 HD og Viasat fotball. Var utskjekka på dette før, men ting går fort ser jeg Poenget er at jeg vil ha alt jeg trenger til fotball-VM, uten å måtte styre med nett-TV osv. Essensen i spørsmålene mine er vel: Får jeg kanalene inn? Har kabelTV fra Canal Digital med HD-dekoder. TV2 HD - er dette en egen kanal, eller er det 'automatisk' HD i utvalgte sendinger, gitt at man har riktige dekoder/TV? Viasat Fotball - kan jeg kjøpe dette eksklusivt for VM, eller må jeg kjøre fullt abbonement? Takker og bukker Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har et par spørsmål angående TV2 HD og Viasat fotball. Var utskjekka på dette før, men ting går fort ser jeg Poenget er at jeg vil ha alt jeg trenger til fotball-VM, uten å måtte styre med nett-TV osv. Essensen i spørsmålene mine er vel: Får jeg kanalene inn? Har kabelTV fra Canal Digital med HD-dekoder. TV2 HD - er dette en egen kanal, eller er det 'automatisk' HD i utvalgte sendinger, gitt at man har riktige dekoder/TV? Viasat Fotball - kan jeg kjøpe dette eksklusivt for VM, eller må jeg kjøre fullt abbonement? Takker og bukker TV2 HD sender automatisk HD om du har kanalen og dekoder som støtter HD. Viasat Fotball kan du desverre ikke bestille hos Canal Digital, her må du evt over på en annen leverandør for å få kanalen. Da er det følgende: Get Altibox Viasat NextGenTel Disse tilbyr Viasat fotball. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Gaad. Da blir det vel noen runder på svensk TV på meg da. Resten får jeg ta på nett-TV. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Gaad. Da blir det vel noen runder på svensk TV på meg da. Resten får jeg ta på nett-TV. Alle kampene skal vel også sendes av SVT1,SVT2 og TV4. De skal du ha både analogt og digitalt på kabelen din i følge http://kabel.canaldigital.no/kabel-tv/TV/TVpakker/Grunnpakker/Grunnpakken/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå