SunnyCloud Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Når jeg velger "Start Oppgavebehandling" har jeg på mine eldre pc`er selvfølgelig fått opp dette valget. Hva kan være galt på min nåværende pc, siden ingenting skjer når jeg velger dette? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 har du oppgradert til windows7? oppgavebehandlingen ligger nå på CTRL-SHIFT-ESC. CTRL-ALT-DEL bringer deg til en mer omfattende meny (der du kan klikke deg inn på oppgavebehandling blandt andre muligheter). -Stigma Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Dersom det er nyere windows du bruker kan du prøve: Ctrl + Shift + Esc Da vil du få opp oppgavebehandlingen uten spørsmål om du vil slå av, låse, restarte, åpne oppgavebehandling osv. Løser riktignok ikke problemet ditt, men kan være en måte å omgå det. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har Windows 7, og den andre kommandoen virker heller ikke. Jeg pleier ikke å skru av pc, men bruker hvilemodus. De gangene jeg starter opp pc, etter å ha skrudd den helt av, får jeg opp meldingen "En av diskene må kontrolleres for konsekvens". Så setter den i gang med kontrollen. "CHKDSK bekrefter filer", "CDKDSK bekrefter indekser" osv. Resultatet er alltid "Ingen problemer ble funnet". Er det en sammenheng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå