rvenes Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei. Eg har Tele 2 mobil abb, og Tiscali Internett abb. Eg vil ha eposten min på telefonen min. Men kva skal eg bruke som SMTP (utgående) server? mail.tiscali.no kan eg sikkert ikkje bruke da dei ikkje støtter relay av epost. Kven smtp server? Men det er ikkje det som er hovedproblemet no. Det er at eg ikkje får sjekka eposten i det heile teke! Får ikkje tilgang til server. Etter så eg har lest meg til, skal eg ikkje bruke WAP greia? men kva skal eg bruke da? under Datakontoer har eg: Djuice GSM Djuice GPRS TnM/MMS/GPRS TelenorGPRS Djuice-TnM/GPRS Tnm/GPRS/MMS Det einaste eg har gjort er og skreve GPRS ERICSSON til 1999 og MMS ERICSSON til 1999. Er det her eg skal smukke opp ein konto til? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 fikk til og motta epost no! Måtte ha ein ekte www konto! hmm fikk til og sende også!... hehe alt løyst da! For dei som måtte lure: inngåande server: mail.tiscali.no utgåande serever: mail.online.no og ein ekte www konto! Dei instillingane fant eg på www.dinmobil.no Lenke til kommentar
qtips Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hva mener du med "www-konto"? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 ja, gprs tilkobling... der APN name er internet osv... du finn det på www.telenormobil.no også gprs. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Spørsmål om teleoperatører og deres tjenester, som eksempelvis Tele2s e-post tjenester, hører hjemme i kategorien 'Operatører og tjenester'. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg