balubaduba Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har på en eller måte klart å fjerne søkeboksen i Windows 7 startmenyen. Noen som vet hvordan jeg får den opp igjen? I tillegg har den nye Acer Timeline Xen min en delay som gjør at jeg ikke kan bruke touchpaden før det har gått ett sekund etter jeg har trykket på en tast. Noen som vet om det går ann å gjøre noe med dette? Mvh Simon Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Gå til Control Panel/Programs & Features/skru Windows Features av eller på, og kryss av for Windows Search... Hjalp det? Du kan evt. laste ned Launchy Da får du et søkefelt du kan legge hvor du vil på skrivebordet ditt. Hvis du tester Launchy så husk å gå inn på Options (høyreklikk på vinduet) og velg "always display launchy", ellers kan det ende med en reinstallasjon hvis du glemmer hurtigtast kombinasjonen. Du finner en haug med skins på Skin consortium og Deviant Art hvis du vil skifte utseende. Min favoritt er yFlex Lenke til kommentar
balubaduba Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Hmm. Kan jeg ha slettet noe jeg ikke burde ha slettet? Avinnstalerte en del dritt på pcen som følgte med da den er helt ny. Trodde egentlig jeg hadde vært forsiktig nok. Launchy ser heller ikke ut til å virke. http://bildr.no/view/660215 Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Launchy ser heller ikke ut til å virke. Åpne options, trykk på catalog tabben, pass på at filbanen til startmenyen ligger der og trykk på rescan catalog. Evt. høyreklikk på launchy og trykk på rebuild catalog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå