Gjest Lurifax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Heisann! Jeg lurer på hvor ofte befolkningen tilfredstiller seg selv seksuelt Hvor ofte gjør du det? Skriv gjerne om du er gutt eller jente Selv så gjør jeg det aldri. Helt seriøst. Har aldri likt greia med det. Holder meg til sex Er gutt. Edit: Beklager om det allerede finnes en lignende tråd, men jeg kunne ikke finne noe i søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ganske sikker på at det fins en lignende tråd, men men. Ellers tror jeg også at trådstarter bryter gjestefunksjonen, så hva en moderator har å si om saken blir jo spennende å se. For å svare på tema: det varierer veldig, men er ganske normalt tror jeg. Alt fra 1 gang daglig til 2-3 ganger i uken til 1 gang i uken. 1 Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor bryter jeg gjestefunksjonen, Sitronsaft? Jeg har venner på forumet som vet hvem jeg er, og som kansje ikke synes at det er helt meg å spørre om slike ting. Så jeg benyttet meg av gjestefunksjonen. Takk for svaret, uansett :) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Synes ikke at det å spørre om noe slikt, uansett hvor kontroversielt det enn er (noe dette ikke er, i mine øyne), kvalifiserer til å bruke gjestefunksjon. Du har heller ikke særlig kontroversielle eller følsomme onaneringsvaner selv, så jeg tror ikke du er flau over dem eller redd for at noen skal høre om dem. Onani er uansett såpass normalt og utbredt at omtrent ingen svar ville krevd å bruke gjestefunksjon for å fortelle om, slik jeg ser det. Om man mener det er for privat kan man heller unnlate å svare. Dog er ikke jeg moderator og jeg skal ikke dømme. Gjør meg ingenting at du brukte gjestefunksjonen Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Alt fra 1 gang daglig til 2 ganger i uka. Gutt btw Endret 1. juni 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fra 2 ganger om dagen til 1-2 ganger om måneden. Gutt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kommer helt ann på. Kan faktisk ikke huske sist jeg gjorde det. Er en nærmere en mnd siden nå. Kommer ann på hvordan det generelle humøret mitt er. Men svaret er vel ganske likt som personen over her. Alt fra 2 ganger om dagen, til 1-2 ganger om måneden. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Varierer ganske mye egentlig. Noen ganger onanerer jeg 1 dag daglig i en periode mens andre ganger klarer jeg meg med 1 - 3 ganger i uken. Mye opp og ned egentlig Går det mer enn en uke er det fare for våte drømmer Endret 1. juni 2010 av andre3028 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Alt fra 1-3 ganger om dagen. Noen ganger mer . Ca 8-9 ganger i uka tenker jeg. Har også sex 3-4 ganger i uka. Er i fast forhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) går fra 4-5 ganger om dagen til 1 gang annenhver dag. Hektet :! lengste jeg har greid på noen år er 1 og en halv uke Gutt. Endret 2. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Onanerer flere ganger daglig, så ofte at jeg blir svimmel og ellers fysisk uvel. Gutt. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Veldig sjelden, da jeg er i fast forhold med regelmessig sex. 1-2 ganger i måneden kanskje. Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ikke noe bestemt hvor ofte, eller hvortid. Det er helt etter ... Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg gjør det flere ganger hver dag, hekta og må ha orgasme ofte:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg