Prologue Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei! Jeg vil ha en ny telefon, men vet ikke hva jeg skal velge i blandt alle de ulike modellene. Det som er klart er at jeg IKKE vil ha en touch telefon. Grundig lei over at alt skal være touch om dagen. Så derfor ønsker jeg gode innspill på telefoner som ikke er touch, men som har mange av de samme funskjonene. God batteritid er en fordel for meg. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det som er klart er at jeg IKKE vil ha en touch telefon. Grundig lei over at alt skal være touch om dagen. Så derfor ønsker jeg gode innspill på telefoner som ikke er touch, men som har mange av de samme funskjonene. Jeg er helt enig om det med touch! -- Hva med en Sony Ericsson w995? Har denne selv, og er storfornøyd Supre taster, godt kamera ++ Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva ønsker du deg av funksjoner på en telefon, litt mer konkret? Lenke til kommentar
OlDag Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sony Ericsson telefoner har gode batterier. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva med en Sony Ericsson X10 Mini Pro? http://www.amobil.no/artikler/her_er_de_nye_juni-modellene/76616 Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva med en Sony Ericsson X10 Mini Pro? http://www.amobil.no/artikler/her_er_de_nye_juni-modellene/76616 Det er vel touch i høyeste grad Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sikkert touch på skjermen, men den har da fysisk tastatur? Oppfattet det ikke slik at telefonen skulle være fullstendig blottet for touch, men kanskje jeg tok feil? Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hva ønsker du deg av funksjoner på en telefon, litt mer konkret? Funskjoner som er funskjonelle for meg: -WLAN -Ok kamera -God batteritid -RASK (oppdatert 08.06.2010) Har sett på W995 men den virker kanskje noe klumpete? Endret 8. juni 2010 av Prologue Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Du kan jo ta en titt på Nokia N86 Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Finnes det noen telefoner med klassisk fysisk enhåndstastatur som har høyere oppløsning enn 320*240? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Denne her brukbar: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_elm/76301 GPS, WIFI osv. for 1500. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva ønsker du deg av funksjoner på en telefon, litt mer konkret? Funskjoner som er funskjonelle for meg: -WLAN -Ok kamera -God batteritid Har sett på W995 men den virker kanskje noe klumpete? Fikk min w995 på lørdagen. Og førsteinntrykket er meget bra. Veldig bra tlf. vet ikke helt åssen batteriet er enda, men SE har stort sett bra batt. levetid. Og klumpete er den langt ifra. Har hatt c905 tidligere, og det jeg kan si om tastene er att de er mye bedre på w995. Kameraet er ganske ålreit. + en meget bra mp3 spiller. Regner med og ha denne lengere en den nokiaen 6700s som jeg nå har bytta ut etter kun en mnd. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan fungerer w995 med Wifi? Er det lett å navigere/lese/raskt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå