vikingkylling Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kjøpte dette i dag og ble hekta ganske raskt. Jeg ser det har fått kjørt seg en del på gamefaqs med dårlige anmeldelser, men selv vil jeg si det er ganske bra. Det minner veldig mye om Mass Effect, selv om det er "realistisk" og satt til vår verden med spioner og sånne folk. Selve motoren er nesten identisk, men med små tilpassninger. Historien er bra nok, og karakterutviklingen mye av det samme. Jeg liker det, så hva synes folket? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg spilte det i 40min så ble jeg lei. Prøvde det på PC versonen, spillet gikk glatt men det kommer noe som virker som loading spike som fucker opp synsvinkelen i 1sec. Funker veldig dårlig når man sikter inn på folk. AI virket komplett retart. (seriøst retart) Får se om jeg starter spillet igjen.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ekstremt dum AI, elendig port fra konsoll til PC. Er også lite RPG elementer i spillet. Spillet er som hitman, uten muligheten til å gjøre som man vil. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 hehe måtte dra på smilet når jeg såg hvor retart AI'en er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) hmm kanskje AIen bare har en bug eller vil fikses med patch. Vet ikke akuratt hva jeg skal si om spillet. Endret 2. juni 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Tja, AIen er kanskje ikke den beste, men resten av spiller er ganske bra. Jeg har det på xboks360. Fikk det for halv pris ved å bytte inn to spill. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Spillet i seg selv er greit nok, men har et par seriøse problem. Det største er vel at checkpoints ikke lastes skikkelig. Alt du gjorde før du lastet (hvis du ikke har skrudd av spillet i mellomtiden) virker som blir værende: itemer blir værende oppbrukt og motstandere døde. Det eneste som lastes riktig hver gang er sted og tid. Bortsett fra det så kan du klare å leve med resten av problemene, selv om jeg ønsker at å bruke sniper rifle var litt enklere (nesten umulig å få sikte på bevegende motstandere, uansett scence innstilling). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Spiller du på PC? Jeg har det på xboks og har ennå til gode å oppleve noe negativt. AIen er grei nok, det er fint lite bugs og kontrollene meget bra. Jo mer jeg spiller, jo mer liker jeg det. Skulle jeg anmeldt det nå ville det fått 8/10, men jeg vil helt gjennom først noen ganger før jeg setter en karakter. Jeg skal gjennom minst tre, fire ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Svaret er dårlig PC port altså? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Synes spillet var drit kjedelig jeg.. kjedelige dårlige oppdrag og kjip story. Ble lei etter 2 timer. Spilte på Xbox 360. Hacking var jo helt pinlig på PC.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Synes spillet var drit kjedelig jeg.. kjedelige dårlige oppdrag og kjip story. Ble lei etter 2 timer. Spilte på Xbox 360. Hacking var jo helt pinlig på PC.. Å herregud, ikke få meg til å tenke på hackinga... Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hackingen i seg selv er grei nok, selv om vanskelighets graden er litt høy til tider. Men bruk et AP i sabotage og du kan bruke emp til å unngå hele problemet, så lenge du har nok av dem med vel og merke. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er jo hacking ol. hvert 5. minutt.. og spillet føltes veldig uferdig. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hackingen i seg selv er grei nok, selv om vanskelighets graden er litt høy til tider. Men bruk et AP i sabotage og du kan bruke emp til å unngå hele problemet, så lenge du har nok av dem med vel og merke. Ikke noe stress, dør aldri i spillet uansett. Har vell kommet til 3 bosser så langt, og det jeg gjør er å kaste en nade på de. Naden eksploderer, de rører seg ikke = boss done. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hackingen i seg selv er grei nok, selv om vanskelighets graden er litt høy til tider. Men bruk et AP i sabotage og du kan bruke emp til å unngå hele problemet, så lenge du har nok av dem med vel og merke. Ikke noe stress, dør aldri i spillet uansett. Har vell kommet til 3 bosser så langt, og det jeg gjør er å kaste en nade på de. Naden eksploderer, de rører seg ikke = boss done. Bosser? Daua flere ganger jeg.. fyren ville aldri slukke.. flammegranater er farlige. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ble veldig skuffa av det jeg har sett av animasjonene og såkalte "mini-games" for hacking og slikt. Men på grunn av det som foregår mellom skytinga og snikinga, så såg den delen av spillet så pass interessant ut at jeg kjøpte det på Steam. Holder på å laste det ned nå, så får komme tilbake til en litt mer detaljert omtale etter å ha spilt det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hackingen i seg selv er grei nok, selv om vanskelighets graden er litt høy til tider. Men bruk et AP i sabotage og du kan bruke emp til å unngå hele problemet, så lenge du har nok av dem med vel og merke. Ikke noe stress, dør aldri i spillet uansett. Har vell kommet til 3 bosser så langt, og det jeg gjør er å kaste en nade på de. Naden eksploderer, de rører seg ikke = boss done. Bosser? Daua flere ganger jeg.. fyren ville aldri slukke.. flammegranater er farlige. Hva? Har aldri brukt noe annet en eksplosjonsgranatene jeg... De trenger bare en av de før de dør, uansett. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva? Har aldri brukt noe annet en eksplosjonsgranatene jeg... De trenger bare en av de før de dør, uansett. Du kan seriøst ikke mene at du tar ned bossene med en enkelt granat? De krever som regel litt mer ildkraft enn det før de går ned og enkelte krever overdrevet mye (musikk konsert fyren blant annet). Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva? Har aldri brukt noe annet en eksplosjonsgranatene jeg... De trenger bare en av de før de dør, uansett. Du kan seriøst ikke mene at du tar ned bossene med en enkelt granat? De krever som regel litt mer ildkraft enn det før de går ned og enkelte krever overdrevet mye (musikk konsert fyren blant annet). Nei jeg er seriøs. De dør med en enkelt granat. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva? Har aldri brukt noe annet en eksplosjonsgranatene jeg... De trenger bare en av de før de dør, uansett. Du kan seriøst ikke mene at du tar ned bossene med en enkelt granat? De krever som regel litt mer ildkraft enn det før de går ned og enkelte krever overdrevet mye (musikk konsert fyren blant annet). Nei jeg er seriøs. De dør med en enkelt granat. På very easy? Synes de jævlene var udødelige til tider jeg.. sikkert fordi jeg lekte Sam Fisher med pistol.. headshot kunne jeg bare glemme.. måtte aime i flere minutter den dusten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå