Eilfel Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen som har et bra svar på dette for nå begynner jeg å bli temmelig lei. Jeg kan spise litt og gå opp MASSE! Når jeg kom hjem fra jobb idag veide jeg 64,9. Så spiste jeg litt spaghetti og en liten skål med litt is etterpå. Når jeg gikk på vekta etter å ha vært ute å gått tur i kveld veide jeg brått 65,5 ... Synes det er rart å gå opp 600 g. når jeg har spist ca. 200 g med mat. Noen fler som har det slik eller som vet grunner til slik? Men i morgen tidlig er det godt mulig jeg veier 64,9 igjen. Frustrerende å gå opp og ned slik ... :/ Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Frustrerende å gå opp og ned slik ... :/ Med mindre du driver en sport med vektklasser skjønner jeg ikke hvordan det kan være frustrerende Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 du må veie deg på morgenen når du har våknet. Da er kroppen lettest. Alle går opp i vekt om dagen pga næringen de inntar. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Slutt å drikk væske! ( ) Gå på vekta uten klær er også greit. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er umulig å gå mer opp i vekt enn det du tar til deg i løpet av dagen. Hvis dette bare er snakk om opp og ned med 600g pr dag, og ingen konstant endring, så er eneste løsningen å slutte å spise og drikke. Har du gått opp i vekt i løpet av 1 uke, eller er det bare disse svingningene i løpet av dagen som er problemet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg kan spise litt og gå opp MASSE! Nei, du er ikke et unntak. Synes det er rart å gå opp 600 g. når jeg har spist ca. 200 g med mat. Det er fysisk umulig. Enten er badevekten din ustabil, eller så underdriver du mat/væske-inntaket ditt. Og det er helt naturlig å gå opp og ned i løpet av en dag. Vei deg hver morgen før du spiser, og du vil få et mer riktig bilde av hvor vekten bærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå