Gå til innhold

Problemer med Xbox Live

Edian

Anbefalte innlegg

Jeg beklager en ikke fullt så konkret emnetittel, men har ikke peiling på hva dette går ut på rent praktisk. Det er i hvert fall slik at jeg har problemer med å koble til visse kompiser, og da selvfølgelig masse randoms på Xbox Live, da spesielt Red Dead Redemption.

Jeg har prøvd meg frem med litt forskjellig, og er nå ganske så tilbake der jeg startet, med feilmeldingen "Your NAT type is Strict. People on networks with this NAT type may not ble able to join certain games or hear other people while playomg online. For the best experience, you need an open NAT configuration".

Altså, jeg får spilt online, men jeg har ofte problemer med å koble til visse folk, dette er inkludert noen av de jeg gjerne skulle spilt masse med :dontgetit:

Så, for dere som har sturet med dette før; jeg har en D-Link DI-524, og jeg har prøvd å åpne porter. Slik ser det ut i "virtual server"-seksjonen akkurat nå:

virtualserver.jpg

Jeg bruker PFPortChecker, fra Portforward.com til å sjekke om portene er åpne, men den er aldri noe grei med meg, og Xboxen fortsetter med samme meldinga.

Jeg har forsøkt andre metoder, som inkluderer applications og firewall, men jeg får det bare ikke til. Mulig problemet ligger i at jeg ikke forstår sammenhengen mellom ting, men jeg håper uansett noen her har mulighet til å hjelpe.

Det ville gjort meg svært glad : )

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...