bas Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei Som overskriften sier så lurer jeg på om det er noen butikker eller kjeder som fører hot wing sauce og breading i Norge av god amerikansk kvalitet ala det man f.eks får på Hooters eller TGI Fridays? For det som lurer er dette kyllingvinger rullet i breading, deretter fritert (kan også stekes) for deretter å helle/blande hot wing sausen med kyllingvingene. Diverse tilbehør hører til. Elsker å spise dette de få gangene jeg er i USA og ønsker derfor å prøve noe slikt her hjemme selv. Veit det er enkelt å bestille på Ebay, men det blir fort veldig dyrt p.g.a frakten. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvor du får tak i brødsmuler? Har du prøvd i dagligvarebutikken? På Google finner du omtrent 900 000 treff på breaded chicken og over en million på hot wing sauce recipe.. Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 For å tydeliggjøre spørsmålet så lurte jeg på om man kunne få kjøpt slike ting ferdig "på boks", ikke hvor jeg finner oppskrifter, "google" smartass. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 For å tydeliggjøre svaret mitt: Det er forbløffende enkelt å lage det selv og det gir et bedre resultat enn det du kjøper ferdig. Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Hva har det med saken å gjøre!? Hadde jeg skulle laget det selv hadde jeg vel spurt om oppskrifter og ikke hvor man får kjøpt det ferdig. Bryr meg midt i fua om det er enkelt og godt å lage selv. Lenke til kommentar
tomeliten4 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hva har det med saken å gjøre!? Hadde jeg skulle laget det selv hadde jeg vel spurt om oppskrifter og ikke hvor man får kjøpt det ferdig. Bryr meg midt i fua om det er enkelt og godt å lage selv. Ferdig laget Buffalo Wing saus, ja det kjøper du på www.hotwings.no Lag Buffalo Wings til venner. Sis dem så hvordan det lages....så forteller du hvor de kjøper sausen;) Trenger litt hjelp for å holde hobbyen min gående. Buffalo Wings er ikke akkurat husmanskost her i kalde norge enda. Men det håper jeg å gjøre noe med:) Endret 11. juni 2010 av tomeliten4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå