Gå til innhold

Hot Wing Sauce og Breading - Hvor få tak i?

Anbefalte innlegg

Hei

Som overskriften sier så lurer jeg på om det er noen butikker eller kjeder som fører hot wing sauce og breading i Norge av god amerikansk kvalitet ala det man f.eks får på Hooters eller TGI Fridays?

For det som lurer er dette kyllingvinger rullet i breading, deretter fritert (kan også stekes) for deretter å helle/blande hot wing sausen med kyllingvingene. Diverse tilbehør hører til.

Elsker å spise dette de få gangene jeg er i USA og ønsker derfor å prøve noe slikt her hjemme selv.

Veit det er enkelt å bestille på Ebay, men det blir fort veldig dyrt p.g.a frakten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har det med saken å gjøre!?

Hadde jeg skulle laget det selv hadde jeg vel spurt om oppskrifter og ikke hvor man får kjøpt det ferdig. Bryr meg midt i fua om det er enkelt og godt å lage selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva har det med saken å gjøre!?

Hadde jeg skulle laget det selv hadde jeg vel spurt om oppskrifter og ikke hvor man får kjøpt det ferdig. Bryr meg midt i fua om det er enkelt og godt å lage selv.

Ferdig laget Buffalo Wing saus, ja det kjøper du på www.hotwings.no

Lag Buffalo Wings til venner. Sis dem så hvordan det lages....så forteller du hvor de kjøper sausen;)

Trenger litt hjelp for å holde hobbyen min gående. Buffalo Wings er ikke akkurat husmanskost her i kalde norge enda. Men det håper jeg å gjøre noe med:)

Endret av tomeliten4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...