Rokne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg lurer på om det er noen xbox spiller som kunne vært interessert i å lage en clan. Jeg er 15 år veldig aktiv. 1.21 i kd. Om noen er med å ta ett par games utover natten å se om det kunne blitt noe så feel free til å pme eller skrive her Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg lurer på om det er noen xbox spiller som kunne vært interessert i å lage en clan. Jeg er 15 år veldig aktiv. 1.21 i kd. Om noen er med å ta ett par games utover natten å se om det kunne blitt noe så feel free til å pme eller skrive her Jeg kan prøve å finne ut ett navn Men hva skal den handle om F.eks Quick scope,SnD? Ska lage ett navn men må vite hva den handler om. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg lurer på om det er noen xbox spiller som kunne vært interessert i å lage en clan. Jeg er 15 år veldig aktiv. 1.21 i kd. Om noen er med å ta ett par games utover natten å se om det kunne blitt noe så feel free til å pme eller skrive her Jeg kan prøve å finne ut ett navn Men hva skal den handle om F.eks Quick scope,SnD? Ska lage ett navn men må vite hva den handler om. Du lagar ingen namn.. Namnet skal vere noko clanen skal like, noko dei har innom seg. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg lurer på om det er noen xbox spiller som kunne vært interessert i å lage en clan. Jeg er 15 år veldig aktiv. 1.21 i kd. Om noen er med å ta ett par games utover natten å se om det kunne blitt noe så feel free til å pme eller skrive her Jeg kan prøve å finne ut ett navn Men hva skal den handle om F.eks Quick scope,SnD? Ska lage ett navn men må vite hva den handler om. Du lagar ingen namn.. Namnet skal vere noko clanen skal like, noko dei har innom seg. Kan du slutte å blande deg inni alt jeg skriver eller??? EDIT: har ikkke blitt en clan en gang. Men slutt å svar meg på allt mulig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå