Cbeng Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvordan sporer man en pakke ? Jeg har fått et ordrenummer på 8 siffer og når jeg skriver koden inn, finner den ikke noe? tips ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ordernr. er ikke sporings nr. Du vil få den når pakken er sent. 1 Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Ordernr. er ikke sporings nr. Du vil få den når pakken er sent. Pakken er sendt og vi fikk email, står ikke der ! ;O MPX.no Eller jo jeg fant det, tusen takk ! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hehe, litt ivrig å få "leketøyet" eller? Kjenner meg godt igjen. Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Hehe, litt ivrig å få "leketøyet" eller? Kjenner meg godt igjen. Ja, jeg gleder meg noe sykt ! men det står at den er i Oslo og forventet levering er 5 Juni. Det kan vel ikke ta hele 4 dager bare fra Oslo ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Siden du bor på månen så synes jeg at 4 dager er raskt...... Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Siden du bor på månen så synes jeg at 4 dager er raskt...... Ikke nok for meg forventet og få den imorgen eller overimorgen xD men er det helt presis da ? Og jeg har tatt slik at man får SMS når den kommer. Tar det lang tid før man for den etter at pakken har kommet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå