Gå til innhold

ut med dollar (andreas grimsby)

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

er det noen andre her som er enige med meg. dere som står bak dette forumet kan ikke godta denne ***** idioten dollar. han burde eksluders fra forumet for sin dobbel moral med amd/intel. typen eier ingen skrupler og er bare full av dritt. her tror jeg det er mange som støtter meg :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grimsby er en av favoritt userne mine på dette forumet. Han skriver gode innlegg, holder en seriøs tone og kommer av og til med lange reflekterte innlegg som bevitner at mannen faktisk vet hva han snakker om.

Er ofte uenig i det Grimsby sier, av og til kan han bli litt for pro-intel, men han kommer med gode og som regel begrunnede innlegg.

kom på en ting, man skal aldri diskutere en person på et public forum. Håper du ikke synes innlegget mitt var ille Grimsby :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-29 23:55, gellar_48 skrev:

er det noen andre her som er enige med meg. dere som står bak dette forumet kan ikke godta denne ***** idioten dollar. han burde eksluders fra forumet for sin dobbel moral med amd/intel. typen eier ingen skrupler og er bare full av dritt. her tror jeg det er mange som støtter meg :smile:

Du kan jo ikke skrive noe sånt, uten å ta med noen eksempler!!! Få noen eksempler! dessuten er det liten sjangse for at noen tar deg seriøst når du skriver "denne ***** idioten dollar". Du kunne da bare skrevet dollar.

tror det er denne diskusjonen som du snakker om:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=11996&forum=25

han var som alle andre brukere i den tråden, ikke dårligere eller bedre.

Dessuten har Dollar hvert her lengere en deg( tror jeg )

jeg husker i så fall han på det gammle forumet også.

men kan ikke si at jeg husker deg der.

Lenke til kommentar

Quote:

er det noen andre her som er enige med meg. dere som står bak dette forumet kan ikke godta denne ***** idioten dollar. han burde eksluders fra forumet for sin dobbel moral med amd/intel.

Først kan jeg fortelle deg at Andreas Grimsby faktisk jobber i HW-nettverket, og jeg kan ikke huske å ha sett noen poster av han i den form du nå snakker om. Du må gjerne komme med noen eksempler og/eller evnt linker til tråder slik at vi har mulighet til å studere dine anklagelser litt nøyere.

Lenke til kommentar

Du Gellar_48 er mimelig full av dritt sjøl som kommer med sånne innlegg....den dagen du blir like saklig som Andreas så kan du prøve på nytt med ett sånt inlegg...La oss for all del ikke bli uenige.

Jeg sier bare min mening.

Synes forresten ikke du skal henge ut folk på den der måten..passer seg liksom ikke her på furumet

Lenke til kommentar

Quote:

Den som er full av **** her, er ingen andre enn deg selv, og det er du, og du alene som bør eksluderes. Hva gjorde han? sa han noe du ikke likte kanskje? Kanskje noen harde fakta som traff deg litt hardt ? Uansett, slike ting er ingen grunn til å prøve og skape lynsjestemning.

Lenke til kommentar

Det er nok den thread'en du nevner sindre, som alt dette har sin bakgrunn i. For det første: Personangrep er å synke veldigt lavt, uansett hva som måtte ligge bak. Dermed basta!

For det andre: jeg har hittil ikke lest noen innlegg av dollar som er useriøse på noen måte.

Så tenk deg veldig godt om før du kaster ut sånt som her! Jeg vet ikke hvor seriøst innlegget ditt egentlig er ment, men jeg håper det ikke er seriøst!

Lenke til kommentar

Ååå... Dollar er jo kjempesaklig. Som alle vet er han veldig pro-intel, men samma det. Han begrunner i alle fall det han sier.

Lenge siden jeg så han sist i RL da ? Hvordan går det med deg Dollar ? (Du kommer sikkert til å lese denne threaden).

btw. På tide å close denne usakelig threaden kanskje ?

Lenke til kommentar

Gellar_48, kanskje du burde ta kontakt med meg eller en moderator FØR du slenger ut en slik post. Jeg ser ikke du utgir noe grunnlag (annet enn at du personlig ikke liker meg, åpenbart) men jeg kan ikke helt se jeg tramper på fler tær her enn det som er normalt. Egentlig virker det heller ikke som så mange andre ser helt hva du sikter til.

_______

Mvh

Andreas

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke sett at Dollar har kommet med noen useriøse eller dobbelmoralske innspill.

Kan godt hende at noen av postene hans er preget av ironisk humor, og det ser jeg ingen problem med.

Hva diskusjonen AMDINTEL angår, så må det være lov å ha sine egne (av og til sterke) meninger, vi lever tross alt fortsatt i et fritt land:)

Alt i alt, tror jeg du bør være forsiktig med å henge ut enkeltpersoner i dette, og generelt alle forum

Lenke til kommentar

Når jeg tenker tilbake på det jeg har lest her på forumet så tror jeg ikke det bare er Dollar som har sterke meninger om hva som er det beste systemet...

Vil nok mene å huske at det er andre som har sterkere meninger enn Dollar på dette området uten at jeg skal nevne noen navn.

Lenke til kommentar

Dette skal være et forum for datainteresserte, hvor man skal utveksle erfaringer.

Personlige meninger får man holde for seg selv. Noen liker Folkevogn, og andre liker Honda,

slik er vi alle sammen.

Skal noen utelukkes fra forumet, så må det være de som bruker tid på innlegg som ikke har

noe med data og gjøre - f.eks. personangrep.

skarsk

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-30 01:04, Dollar skrev:

Gellar_48, kanskje du burde ta kontakt med meg eller en moderator FØR du slenger ut en slik post.

Bare en liten korreksjon;

Dollar er moderator han også, så Gellar_48 kan ta det opp med han direkte...

Selv om Dollar og undertegnede har litt forskjellige perspektiver på hva som er "best" for øyeblikket (mht CPUer) er tross alt Dollar en av de som begrunner det han skriver og således er det, slik jeg ser det, ikke Dollar som gjør noe galt her... Videre har faktisk Dollar ganske peil på data (ja, selv om han ikke innser at VIA har blitt mye bedre i løpet av det siste året).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...