Gå til innhold

[HTC Desire] MPX.no

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bestilte en HTC Desire på torsdag og fikk e-mail om at den var sendt på lørdag.

Hvor lang tid bruker normal mpx på dette.

Hvilken dag tror dere den kommer ? .

Når jeg har fått svar på disse spørsmålene kan dere diskutere hva dere vil om MPX.no !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg bestilte en HTC Desire på torsdag og fikk e-mail om at den var sendt på lørdag.

Når jeg har fått svar på disse spørsmålene kan dere diskutere hva dere vil om MPX.no !

Det kommer jo an på både hva slags leveringsmåte du valgte og hvor i landet du bor. MPX bruker for øvrig ikke noe tid som helst etter at telefonen sendes. Det er da Posten/Bring frakter pakka til deg. Du bør ha fått et sporingsnummer slik at du kan følge med på hvor langt pakka har kommet.

Lenke til kommentar

Det kommer jo an på både hva slags leveringsmåte du valgte og hvor i landet du bor. MPX bruker for øvrig ikke noe tid som helst etter at telefonen sendes. Det er da Posten/Bring frakter pakka til deg. Du bør ha fått et sporingsnummer slik at du kan følge med på hvor langt pakka har kommet.

Hvordan bruker man sporingnumret til og finne det ut ?

Sorry for at jeg er litt uvitende :)

Lenke til kommentar

Jo, det var det faktisk. Sporingsnummeret finner du på mine sider hos mpx.no under siste ordrer eller noe lignende.

Nei ?

Det jeg skrev at det står at den er forventet inn den 5 juni, og spurte om dere tror den kommer akkurat da eller dagen før eller etter ! :)

Lenke til kommentar

Hvordan bruker man sporingnumret til og finne det ut ?

Sorry for at jeg er litt uvitende :)

Jo.

Vi kan godt gjette når mobilen din kommer, men det har lite for seg da ingen av oss har noen som helst anelse. Nettopp derfor ble du henvist til sporingsnummeret.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Jo, det var det faktisk. Sporingsnummeret finner du på mine sider hos mpx.no under siste ordrer eller noe lignende.

Nei ?

Det jeg skrev at det står at den er forventet inn den 5 juni, og spurte om dere tror den kommer akkurat da eller dagen før eller etter ! :)

De mest kvalifiserte gjetningene kunne kommet fra personer som bor samme sted som deg som har erfaring med hvor lang tid det pleier å ta, men når du ikke evner å forklare verken hvilken type leveringsmåte du valgte eller hvor du skal ha pakka levert så kan du ærlig talt ikke forvente å få noe særlig hjelp her.

Lenke til kommentar

Nei ?

De mest kvalifiserte gjetningene kunne kommet fra personer som bor samme sted som deg som har erfaring med hvor lang tid det pleier å ta, men når du ikke evner å forklare verken hvilken type leveringsmåte du valgte eller hvor du skal ha pakka levert så kan du ærlig talt ikke forvente å få noe særlig hjelp her.

Jeg valgte at de skulle lever på posten.

Havøysund, finnmark, nord norge ! "

Lenke til kommentar

hahah, min å.

Men for og holde dere opptadert. den er i Trømsø, så den kommer sikkert om 2 dager med mindre de ikke tar fly !

Jeg er glad jeg bor noe mer sentralt. Leveringstiden er stort sett 1-2 virkedager med vanlig servicepakke til Oslo fra Sandefjord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...