marsfjell Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei! Jeg bestemte meg for å spille mw2 idag, men når jeg startet det, var oppløsningen på laveste, og når jeg prøver å bytte oppløsning, får jeg bare "mw2 svarer ikke" eller noe, ender opp med at jeg må åpne oppgave behandleren å slå det av der. Har prøvd å slette spillet, og reinstalere. Slette GFX driver å installere nye, uten hell. Noen som vet hva som har skjedd? Har aldri hatt noen problemer før.. Går det evt å bytte oppløsning uten å slå på spillet? Edit: Det skjer hver gang jeg prøver å endre noe på options, er ikke bare på bilde, men lyd etc å.. Endret 1. juni 2010 av marsfjell Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 sikker på at PCen tåler høy grafikk? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tror kansje du får flere svar i pc-spill kategorien. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Oppgi gjerne hvilket grafikkkort du har eller ta testen på YouGamers.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå