bonkytonk Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kjøpte denne (med abonnement) i dag, og er så langt veldig fornøyd. Jeg sa i butikken at jeg IKKE vil ha en telefon med en masse dritt fra operatøren ferdig installert, og neida, det er ikke noe slikt på denne telefonen, sier selgeren. Men så finner jeg selvsagt den irriterende og ubrukelige NetCom-pakken der likevel, sammen med de vanlige bakgrunnsbildene og videoene som bare tar opp plass. De er heldigvis enkle å slette, men det er ikke NetCom-tullballet. Med mindre noen her kan tipse meg om en måte å gjøre det på. "Roote" hele telefonen, kanskje? Lenke til kommentar
Tacky Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Prøv å last ned den nyeste oppdateringen via oppdateringsprogrammet til Sony Ericsson, vet ikke helt om det vil virke men verdt et forsøk. Ellers så kan du sende en mail til Sony Ericsson og høre hva du må gjøre for å få fjernet de forhåndsinstallerte programmene. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ville ha snakket med butikken. De solgte deg tross alt noe annet enn du forventet. Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Ville ha snakket med butikken. De solgte deg tross alt noe annet enn du forventet. Ja, tror jeg skal gjøre det, selv om jeg ikke regner med å få erstattet den med en "ren" tlf. Men det er greit å si fra. Finner sikkert en måte å hacke/jailbreake/roote/flashe/whatever den på etter hvert, når noen har funnet ut hvordan. Jeg har samme forhold til slike forhåndsinstallerte programmer som Gordon Ramsey har til Mr. Lee-nudler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå