Stargasm Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Sveits tar dette, slike "good feeling" sanger slår bra an. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Utrolig mange kjipe sanger i år... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg hadde lyst til å skrive et innlegg bestående av kun CAPS LOCK bokstaver og diverse degn. Jeg motsto fristelsen og vant innpass i himmelen. Takk, valium Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Jeg følger ikke med, men jeg håper at Franrike vinner i år. De har faktisk en veldig bra sang, mens de andre ikke er noe særlig. Endret 14. mai 2011 av DNA Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 ikke en bra sang så langt.... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 ser ut til å bli jevnt i kveld, vinneren kommer knapt til å ta 200 poeng, kan ikke huske det har skjedd Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Morsomt hvis Azerbajdsjan vinner, kan forestille meg dette :!: Baku, Azerbajdsjan Endret 14. mai 2011 av Zaftig Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Fy farao jeg gleder meg til Eurovision i Baku Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 strålende med eurovision i Asarbadsjan, fattig som fy og et diktatur med tvilsomme menneskerettigheter Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Rar måte han programlederen snakket på. Dette ble jo vunnet etter land nr.141... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Utrolig kult at Italia kom på 2.plass da, ikke en typisk ESC-låt i det hele tatt Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Morsomt hvis Azerbajdsjan vinner, kan forestille meg dette Baku, Azerbajdsjan :*) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Fullt fortjent. De var nære på i fjor, helt greit at de får seieren denne gangen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 En floppsang. Jeg hater sanger som er typisk radiosang. Og Azerbæsjan er faktisk en typisk radiosang, godt jeg hører ikke på radio så slipper jeg å høre slik musikk. Takk og lov er det over. Men fikk ihvertfall Sverige, Hellas og Georgia høyt oppe heldigvis Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Utrolig kult at Italia kom på 2.plass da, ikke en typisk ESC-låt i det hele tatt Sympatistemmer muligens? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Utrolig kult at Italia kom på 2.plass da, ikke en typisk ESC-låt i det hele tatt Sympatistemmer muligens? Tror nok at det heller var full pott hos juryen, han var vel den som var klart best vokalt ikveld så! Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hehe, "skandale". Helt rettferdig og korrekt avgjørelse ved avstemning heter det. Gratulerer til Azerbaijan Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det er jo ikke rettferdig. Det er jo tusenvis av små drittland i øst-europa som får dele ut masse poeng selv om antall mennesker som stemmer er en brøkdel i forhold til store land som Tyskland/Frankrike/England. Øst-Europa preger eurovision så sinnsykt pga. det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det er jo ikke rettferdig. Det er jo tusenvis av små drittland i øst-europa som får dele ut masse poeng selv om antall mennesker som stemmer er en brøkdel i forhold til store land som Tyskland/Frankrike/England. Øst-Europa preger eurovision så sinnsykt pga. det. Vet ikke om du har fått med deg at det er 50% jurystemmer og 50% seerstemmer, og juriene skal være folk som kan musikk. Noe som da sier at nabostemmer skal være vanskelig hele tida, noe vi så ikveld. Var ikke før på slutten Azerbaijan dro ifra Italia og Sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå