Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2011 i Tyskland

Latias

Anbefalte innlegg

Hva? Du gjorde jo det samme mot våre dårlige fotballspillere.

Hvilke dårlige fotballspillere? Nordmenn er verdens beste fotballspillere. Men akkurat nå domineres toppscorerlista av afrikansk-klingende navn. Og da er det artig å slå i bordet med det, mot en fyr som poster : "Ingen negere skal representere Norge".

For det er jo bare tull å si sånt.

Endret av Kubin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Afrika har (lenge) hatt all verdens mulighet til å være verdens beste verdensdel. Men akkurat nå er det Vesten med Norge på topp det beste stedet å bo. Og da er det artig å slå i bordet med det, spesielt siden jeg selv bor her.

Og forresten, det kalles ytringsfrihet.

Lenke til kommentar

Afrika har (lenge) hatt all verdens mulighet til å være verdens beste verdensdel. Men akkurat nå er det Vesten med Norge på topp det beste stedet å bo. Og da er det artig å slå i bordet med det, spesielt siden jeg selv bor her.

Og forresten, det kalles ytringsfrihet.

Jada. Men det er å sparke nedover, og for meg kvalmende.

Jeg på min kant sparker ikke nedover, siden jeg selv er etnisk nordmann, og spilte fotball fra jeg var åtte til jeg ble atten, uten å score i kamp en eneste gang.

Håper du ikke på din kant blir kvalm av slik selvironi. Folk som sparker nedover blir ofte det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det rasisme når det går på bekostning av svarte men ikke når det går på bekostning av hvite? Det er en rar verden vi lever i.

Hvis det er min diskusjon her du sikter til, så sier jeg bare at jeg er selv hvit etnisk nordmann, så hvordan kan det være rasisme om jeg spøker om at toppscorerlista er afrikanskdominert?

Og jeg sier ikke at motparten er rasist heller. Jeg sier bare at han sparker nedover ( med å trekke fram lav levestandard i Afrika ).

Og det skjønner du sikkert, at du kan ikke si at jeg sparker nedover, hvis jeg vitser om mitt eget slag.

Lenke til kommentar

Vil ikke si noe negativt om Olav Viksmo Slettan for jeg har ingenting i mot han som programleder, men han er veldig anonym som kommentator. Må si at Jostein Pedersen er dypt savnet og nå er han ikke på vg heller. :/

Foreløpig så syns jeg at han var bedre i fjor. Det virker ikke som at han er spesielt engasjert i det som skjer heller, det er jo litt synd. Det kommer litt info her og der, men det virker som det bare er opplesning fra ark. Jeg vil se litt engasjement, syns hun som leste opp de ti landene fra semifinalen var veldig god. Syns ikke at det ble pinlig (Men det var vel ikke Paradise Oskar som hadde bursdag på lørdag vel? ^^). Men han har en veldig behagelig stemme og han har jo alt det andre som skal til, hadde han bare vært litt mer frempå og livet litt opp her og der.

Det at Tyrkia ikke gikk videre burde Slettan sagt noe om, det er intet mindre en en bombe. Det at Norge ikke gikk videre blir lite i forhold.

Og jeg tror nok at semifinale 2 ville vært mye enklere.

Tror Kati Wolf var noe nervøs, noe som er forståelig, håper det sitter bedre i finalen.

Håper det sitter som dette i finalen, noen hakk over semifinalevokalen.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Vil ikke si noe negativt om Olav Viksmo Slettan for jeg har ingenting i mot han som programleder, men han er veldig anonym som kommentator. Må si at Jostein Pedersen er dypt savnet og nå er han ikke på vg heller. :/

Foreløpig så syns jeg at han var bedre i fjor. Det virker ikke som at han er spesielt engasjert i det som skjer heller, det er jo litt synd. Det kommer litt info her og der, men det virker som det bare er opplesning fra ark. Jeg vil se litt engasjement, syns hun som leste opp de ti landene fra semifinalen var veldig god. Syns ikke at det ble pinlig (Men det var vel ikke Paradise Oskar som hadde bursdag på lørdag vel? ^^). Men han har en veldig behagelig stemme og han har jo alt det andre som skal til, hadde han bare vært litt mer frempå og livet litt opp her og der.

Det at Tyrkia ikke gikk videre burde Slettan sagt noe om, det er intet mindre en en bombe. Det at Norge ikke gikk videre blir lite i forhold.

Og jeg tror nok at semifinale 2 ville vært mye enklere.

Tror Kati Wolf var noe nervøs, noe som er forståelig, håper det sitter bedre i finalen.

Håper det sitter som dette i finalen, noen hakk over semifinalevokalen.

Var mannen fra Malta som hadde bursdag på Lørdag, ikke Paradise Oskar. Er spent på om Sverige ryker i år igjen, for jeg liker ikke låta de har sendt i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...