Melkesjokoladen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Må si meg svært skuffet over dekningen til Daglbladet, 20min tok det før nyheten kom ut - mot 5sek hos VG. For en verden vi lever i! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er ikke noe nytt at VG er de kjappeste på nett. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Herregud, vi skulle sendt "moskusa" i steden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Så digg! Slipper norske radiokanaler å bli forgifta med det bråket der. 4 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 HAHAHAHA, så flaut. Hvordan i all verden kan det være flaut at Stella(som beviselig ikke har noe der å gjøre) røk? Det som hadde vært flaut hadde vært hvis hun hadde gått videre. Man bør da kunne synge og ha en fengende sang før man kommer til finalen i ESC...Skulle det være flaut så sprenger Jan Teigen alle skalaer hos deg... 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 At en kenyaner representerer norge er faen meg irriterende, jævlig bra at dem ikke gikk videre!! Hellas skal faen ikke vinne, burde ikke gått videre engang. Stella har vel norsk statsborgerskap. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Men får håpe det norske folk har lært av dette. Selv om det er ufattelig at med såpass mange bra kandidater som faktisk var i finalen(selv om ett par til burde vært byttet med noen som røk i semi), så valgte man faktisk Stella. Det er fremdeles ganske ufattelig at man valgte Stella. Hvorfor i all verden gjorde de det? Jeg finner vel neppe ett logisk svar hvis jeg prøver. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Velfortjent ute. Jeg har visst fra siden vi valgte den låta i februar at det skulle komme til å gå dårlig. Melodi Grand Prix spyr som regel ut dårlige sanger, og når det faktisk er noen bra sanger med, klarer ikke nordmenn å stemme dem fram (unntaket er selvsagt Fairytale da). Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Forsåvidt så er jeg møkka lei Haba Haba. Men de første par gangene holdt den i massevis. Og det var jo helt klart "Afrika-terskelen" som holdt den utenfor. ( Tror "afrika-terskelen" er dobbelt så høy i Østblokk-landa. Og når de utgjorde en så stor prosent av de som stemte i kveld... ) Synes det var tre bidrag som hadde noe i en finale å gjøre : Norge, Albania og Finland. ( Bare Finland gikk videre. ) Give me inspiration Eddy Grant, Give me inspiration Eddy Grant, how is my verse gonna sound? http://www.youtube.com/watch?v=bNNfAuMq-M0 Lenke til kommentar
Cheesypoop Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Må det være rasisme? Det kan jo meget godt være at folket syntes sangen sugde/hun sang falsk + det faktum at det var dårlig lyd? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg gir egentlig en stor F i Eurovision Song Contest, men jeg må si det er bra at Stella er ute. I utgangspunktet burde hun ikke vunnet i Norge i det hele tatt, men jeg tror hun vant på grunn av Maria Amelie-saken: Plutselig fikk det norske folk enorm sympati for utlendinger, fordi Amelie ikke fikk oppholdstillatelse. Og da fremmer man utlendinger der man kan. Hun vant i hvertfall ikke for sangtalentet sitt. Alle som ikke er tonedøve hører at hun ikke synger rent. At hun vant er egentlig en skam, mest fordi hun synger falskt, men også fordi hun fremmer afrikansk kultur i et innslag som i utgangspunktet skal fremme Norge. Da passer det seg ikke å synke delvis på swahili, danse afrikans dans osv. Aleksander Rybak er også utlending, men han representerte norsk kulturarv med sang inspirert av norsk folkemusikk. Han representerte Norge, ikke Afrika. At hun røk ut før finalen var i mine øyne helt som forventet. Sangen fenger lite, er veldig flat, og de andre europeiske landene som ikke var/er blendet av Amelie vil dømme sangen for hva den er. Hadde ikke Maria Amelie-saken oppstått, hadde Haba Haba aldri vunnet i Norge. 3 Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Må det være rasisme? Vet ikke om det er meg du spør. Men det er ikke rasisme at et europeisk publikum ikke tenner på afrikansk musikk. Det har å gjøre med hva en har et forhold til / har i blodet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ingen negere skal representere Norge! Waka waka waka waka, go back to africa. Så du mener alle som skal representere Norge i en talentkonkurranse skal fremme norsk musikk, ha hvit hud og spille fele? Hudfarge skal ikke ha noe å si, hun har vokst opp i dette landet og er like mye norsk som du er! 1 Lenke til kommentar
Cheesypoop Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Må det være rasisme? Vet ikke om det er meg du spør. Men det er ikke rasisme at et europeisk publikum ikke tenner på afrikansk musikk. Det har å gjøre med hva en har et forhold til / har i blodet. Sorry, glemte å quote her Var ment på iToMaN´s innlegg om at han skyldte på rasisme + lyden som årsaker. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ingen negere skal representere Norge! Waka waka waka waka, go back to africa. Så du mener alle som skal representere Norge i en talentkonkurranse skal fremme norsk musikk, ha hvit hud og spille fele? Hudfarge skal ikke ha noe å si, hun har vokst opp i dette landet og er like mye norsk som du er! Ikke bry deg om han. Det er bare en sur etnisk nordmann som ikke treffer mål. 8mål: Anthony Ujah, Lillestrøm 6mål: Rade Prica, Rosenborg 5mål: Nosa Emanuel Igiebor, Lillestrøm 4mål: Veigar Páll Gunnarsson, Stabæk Ola Kamara, Strømsgodset Kim Ojo, Brann Pape Pate Diouf, Molde 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Menneh; List of countries by Human Development Index: 1. Norway 0.938 142. Nigeria 0.423 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Likte godt overskriften på TV2.no: Hadet, hadet, Stella Nei om Norge skal komme seg langt i MGP så må de endten stille med metal eller fele. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Menneh; List of countries by Human Development Index: 1. Norway 0.938 142. Nigeria 0.423 Urgh. Folk som sparker nedover er skikkelig til å bli kvalm av. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hva? Du gjorde jo det samme mot våre dårlige fotballspillere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå