Christiαno Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 IRLAND Jedward - Lipstick 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 ALLE BIDRAGENE TIL NÅ! SEMI 1 (startrekkefølge ikke klar) del 1 ALBANIA Aurela Gaçe - Feel the Passion FINLAND Paradise Oskar - Da Da Dam GEORGIA Eldrine - One More Day Stella Mwangi - Haba Haba Magdalena Tul - Jestem Anna Rossinelli - In Love for a WhileTYRKIA Yüksek Sadakat - Live It Up SERBIA Nina - Čaroban ARMENIA Emmy - (5. mar) RUSSLAND (før 14. mar) del 2 ISLAND Sigurjón's Friends - Aftur heim Evelina Sašenko - C'est ma vieMALTA Glen Vella - One Life HELLAS (2. mar) KROATIA (5. mar) PORTUGAL (5. mar) SAN MARINO Senit - (11. mar) ASERBAIDSJAN Eldar Gasimov and Nigar Jamal - (før 14. mar) UNGARN (før 14. mar) SEMI 2 (startrekkefølge ikke klar) del 1 ØSTERRIKE Nadine Beiler - The Secret Is Love Witloof Bay - With Love BabyBOSNIA & HERCEGOVINA Dino Merlin - Love in Rewind NEDERLAND 3JS - Je vecht nooit alleen MOLDOVA Zdob si Zdub - So Lucky UKRAINA Mika Newton - Angely KYPROS Christos Mylordos - San Aggelos S'agapisa (28. feb) SLOVAKIA TWiiNS - I'm Still Alive (5. mar) SVERIGE (12. mar) del 2 Poli Genova - Na inatIRLAND Jedward - Lipstick Hotel FM - ChangeESTLAND Getter Jaani - Rockefeller Street DANMARK A Friend in London - New Tomorrow LATVIA Musiqq - Angel in Disguise Maja Keuc - VanilijaMAKEDONIA Vlatko Ilievski - Rusinka HVITERUSSLAND (1. mar) ISRAEL (8. mar) FINALE (startrekkefølge ikke klar) TYSKLAND Lena - Taken by a Stranger ITALIA Raphael Gualazzi - Follia d'amore Lucía Pérez - Que me quiten lo bailaoFRANKRIKE Amaury Vassili - Sonniu (7. mar) STORBRITANNIA Blue- I Can (11. mar) *øverst* Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) jeg kan ikke si meg overrasket om ESC 2011 går uten Norge, dessverre. det får meg til å undre:Måtte Jan Teigen gjennom semifinaler før han deltok? Endret 1. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har jeg hørt gjennom alle trur jeg, og mistenker vel at Danmark kan ha vinnerlåten Sånn utenom-esc-sammenheng likte jeg Sebia. Minner om god gammel soul-style, kunne kanskje vært et tempo lavere så hadde det vært helt topp Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Her er den endelige lista: SEMI 1 01 Magdalena Tul - Jestem02 Stella Mwangi - Haba Haba (FAVORITT)03 ALBANIA Aurela Gaçe - Feel the Passion 04 Emmy - Boom Boom05 TYRKIA Yüksek Sadakat - Live It Up 06 SERBIA Nina - Čaroban 07 RUSSLAND Alexey Vorobyov - Get You 08 Anna Rossinelli - In Love for a While09 GEORGIA Eldrine - One More Day 10 FINLAND Paradise Oskar - Da Da Dam 11 MALTA Glen Vella - One Life 12 Senit - Stand By13 Daria Kinzer - Celebrate14 Sigurjón's Friends - Coming Home15 UNGARN Kati Wolf - What About My Dreams? 16 PORTUGAL Homens da Luta - A Luta É Alegria 17 Evelina Sašenko - C'est ma vie18 Eli and Nikki - Running Scared (FAVORITT)19 Loucas Yiorkas ft Stereo Mike - Watch my dance SEMI 2 01 BOSNIA & HERCEGOVINA Dino Merlin - Love in Rewind (FAVORIT) 02 ØSTERRIKE Nadine Beiler - The Secret Is Love 03 3JS - Never Alone 04 BELGIA Witloof Bay - With Love Baby 05 TWiiNS - I'm Still Alive06 UKRAINA Mika Newton - Angel 07 MOLDOVA Zdob si Zdub - So Lucky 08 SVERIGE Eric Saade - Popular (FAVORITT) 09 KYPROS Christos Mylordos - San Aggelos S'agapisa 10 Poli Genova - Na inat11 MAKEDONIA Vlatko Ilievski - Rusinka 12 Dana International - Ding Dong13 Maja Keuc - Vanilija14 Hotel FM - Change15 ESTLAND Getter Jaani - Rockefeller Street (FAVORITT) 16 Anastasiya Vinnikova - I Love Belarus17 LATVIA Musiqq - Angel in Disguise 18 DANMARK A Friend in London - New Tomorrow 19 IRLAND Jedward - Lipstick FINALE 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 FRANKRIKE Amaury Vassili - Sonniu (FAVORITT) 12 ITALIA Raphael Gualazzi - Follia d'amore 13 14 Blue- I Can (FAVORITT)15 16 TYSKLAND Lena - Taken by a Stranger (FAVORITT) 17 18 19 20 21 22 Lucía Pérez - Que me quiten lo bailao23 24 25 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Pirke på førsteposten, om oppdatering. De fire store er blitt til fem. Årets største skuffelse er Irland uten tvil. De som har sett X-Factor har kjennskap til disse, anbefales ikke. Er ikke vi alltid favoritt da, helt til vi kommer sist / nesten sist? ^^ Jeg syns Haba Haba har potensial, men der stopper det for meg. Den skiller seg i hvert fall ut, men det er litt som om man har tatt en av låtene på Graceland-albumet til Paul Simon og vasket den på for høy temperatur og med for mye blekemiddel. Får også understreke at jeg syns den er langt fra det verste i år, men den kunne vært mye bedre. Jeg syns Ungarn har noe på gang rent musikalsk, den kommer neppe til å vinne, men det kommer i hvert fall til å smelle på scenen. Vært med i den ungarske versjonen av X-Factor. Håper hun synger deler av den på ungarsk. UK sender noe som virkelig holder, det høres også bra ut live, men enten er det lyden som er feil på noen av videoene på youtube, eller så trenger han ene virkelig å ta i mer for han drukner bokstavelig talt på slutten. Dansinga er episk, virkelig noe man må se, det er så cheesy som man får det, men moro er det. Synd at Island ikke sendte Yohanna igjen. Endret 11. april 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Norge ligger på mellom første og tiende plass på bookinglistene, men de mener og at Frankrike ligger best ann, -det- skjønner jeg hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg er en smule forvirra nå.. Er det ikke 1, 2, 3, 4 og 5 plass fra året før som går direkte til finalen? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 De endra det i 2006 eller 2007 eller noe, da de 10 beste fra året før gikk direkte til finalen. Nå må alle (bortsett fra Stobritannia, Tyskland, Frankrike, Spania og Italia) gjennom semifinaler. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Da er det like før. Fanklubbene har stemt frem Ungarn som vinner foran Frankrike og United Kingdom. I SVT sitt program endte også Ungarn på topp. Ungarn har en kjempelåt i år, selv om det ikke nødvendigvis er helt min sjanger. Håper også at hun synger noe på ungarsk, kjempevokal, kommer nok til å sitte som støpt. Men tviler selv på at den kommer til å vinne for jeg regner med at Frankrike kommer til å samle uhorvelig mye poeng fra juryene. Frankrike er soleklart størst favoritt hos bookmakerne. Betsafe har for øvrig 2.20 i odds på kvalifisering for Israel til finale. Mulig det blir famous last words dette, men det vil være en aldri så liten bombe hvis Dana International ikke går videre. Endret 10. mai 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Gleder meg egentlig til en uke med middelmådig europeisk musikk, jeg sitter å krysser fingrene for Norge, Bosnia og Estland. Låter som jeg tror kan floppe i forhold til odds og sånt er Ungarn og Sverige. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er jeg den eneste her som nekter å høre en eneste sang bortsett fra den norske før selve finalen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er nok mange som gjør det, og enda godt er det! For førsteinntrykket av hver av låtene er ganske utslagsgivende for hvem som vinner i år, selv om det er en del låter som må vokse på plass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Der var den første semifinalen i gang! Vet ikke hva jeg skal forvente egentlig. Blir garantert skuffet som vanlig uansett. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Er det noe galt med lyden? Synes alt høres så flatt og lite dynamisk ut, og stemmene er altfor høye. Endret 10. mai 2011 av Ordinary guy Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hva skjedde med norge? snufs Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Lyden er litt rar her også. Skjønner virkelig ikke hvordan denne sangen vant den norske finalen. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Flau humor fra programlederne... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Flau sending passer vel bedre. Skifter over til Paradise jeg, var ikke så mye å hoppe i taket for her. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Flau sending passer vel bedre. Skifter over til Paradise jeg, var ikke så mye å hoppe i taket for her. Haha, der er det i all fall en større sjanse for å se pupper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå