Bruker-88036 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gjennomtenkt både i fotografering og redigering altså. Men hvorfor har du det grønt under bilen fremme og slik lys asfalt bak? Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Junifest rejects... Flue i det grønne Lang edderkopp på lur (Edit: Tibellus oblongus eller maritima?) Begge: Nikon D80, Sigma 105mm f/2.8 macro, stativ Endret 8. juni 2010 av Evenseth Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hold førstesia! AVSLØRING: DET ER SAUER I NORDLAND! Familien på tur.. Endret 9. juni 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Håper dette kan være til hjelp. Om noen har andre triks å dele, er jeg lutter øre Denne var kjempeflott og informativ,tror mange vil bli glad over denne. Du kan gjøre som Eksistensiel har gjort og lage en post m/ bildet i Lommeguiden,så den blir forevig Hvis du gjør dette,kan du også skrive litt om lukker,blender,brennvidde og perspektiv. Endret 9. juni 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Gjennomtenkt både i fotografering og redigering altså. Men hvorfor har du det grønt under bilen fremme og slik lys asfalt bak? Jeg er veldig glad for at du spurte om akkurat dette Sannheten er at jeg hadde dårlig tid da jeg gjorde klart bildet og var ikke spesielt nøye med redigeringen for å få det klart før jeg måtte løpe. Du ser det også på maskeringen av reg.nr som flyter utenfor skiltet etc. Skal se om jeg ikke legger ned litt mer tid på denne etterhvert, slik at resultatet blir bedre. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Eksprimenterer med en selvlaget mellomring, tror jeg må lage et litt større hull etterhvert Tatt med Nikon D60 og 18-55 VR @ 55mm, 1/80s, f/8 og ISO 1600 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dette er en BW konvertering av et bilde fra Junifesten: Gamle båter BW Lenke til kommentar
Dafflus Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bilde tatt på Route 66 i høy fart 1/1600.F3.5 ISO 100 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det fyrste var kult, iKenneth! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Løvetannpiken: Den var da søt...og naturlig har du fått det til også, lettere med slike små kanskje, enn når de begynner å posere seg Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Løvetannpiken: Den var da søt...og naturlig har du fått det til også, lettere med slike små kanskje, enn når de begynner å posere seg Jepp, hun var veldig konsentrert om oppgaven :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Nok en liten serie med løvetann. Samt et par ekle kryp. Endret 9. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er litt action på Mr. Mus om dagen, men regn, slim og gørr gjør at jeg fortsatt setter ham i spoiler. Enjoy! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvorfor er det så mye slim på Mr. Mus egentlig? Burde vel ikke være så mye mer igjen som kunne lage væske nå? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg har ærlig talt ingen anelse. Min første tanke i går var at stivnet slim fra det første sneglebesøket hadde blitt "rehydrert" av regnet, men nå syns jeg det har kommet mer og "annet" i dag - kan det ha vært noen andre snegler som har passert i løpet av dagen? Jeg lurer også veldig på hva disse lysebrune klumpene som har dukket opp i dag kan være... Edit: Mr. Mus er jo forferdelig liten. Vi snakker ca 1:1.5 forstørrelse her, så det er ikke lett å se med det blotte øye hva som skjer. Forøvrig har jeg fjernet "buret" over kadaveret i dag. Endret 9. juni 2010 av Anew Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du har ikke vurdert å få en biolog til å se på serien? Tipper det ville fått en fagmann til å hyle og flakse litt med armene av ekstase. Kanskje det er noe inni Mr. Mus som ikke har blitt helt ... hva skal vi si ... fjernet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå