Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Etter en liten konsert i går. (De heter Katzenjammer.) Moar: Endret 6. juni 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Og just for fun shoot fra i tidlig i dag morgen, juni her i Trøndelag minner ikke mye om sommer enda. Våttakammen? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Og just for fun shoot fra i tidlig i dag morgen, juni her i Trøndelag minner ikke mye om sommer enda. Våttakammen? wot? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Location så ut til å være Våttakammen eller områdene deromkring? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tommy Fredvang: Ingenting: Kristian Valen: Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Location så ut til å være Våttakammen eller områdene deromkring? aner ikke hva det heter der, men er rett ved masten nedenfor "militær" området. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ble medlem av makroklubben i helga med en Sigma 150mm. Etter en liten test i dag er jeg fullstendig overbevist om at det ikke var et dumt kjøp. War is the H-word Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 En liten ekspedisjon i hagen resulterte i et knippe bilder fra idag: Alle bilder tatt med Canon 10D Ikke rart vi kalte den "kaffebille" som små: Sigma 70-300@300mm, f/5.6, 1/125s Tulipan fotografert fra innsiden (linse fysisk inn i tulipan, direkte sollys fra utsiden): Sigma 17-70@70mm f/6.3 1/50. Color Balance strukket ganske langt i "spennende" retning. Til slutt, en artyfarty versjon av Humle på blomst: Canon 100-400 L IS f/5.6 1/100s. Justert hue, og kontrast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Må bare postebilde av den søte ugla jeg så i går på vei til butikken. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Junifest reject: Inn Ranfjorden Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Noen bilder fra Middelalderfestivalen i Tønsberg i helgen. D300 + 17-55/2.8 Endret 6. juni 2010 av gargoyle Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Speaking of øl.. nå skal jeg og en kompis brygge neste omgang med vårt hjemmelagde øl, Brumlebass. Denne gangen tar vi steget forbi ferdig-pakke fra Europris og kjøper maltekstrakt, humle og gjær som harmonerer til det vi planlegger, nemlig en ekte engelsk bitter. Wish us luck. I wish you the very best of luck! I'm going to try brewing stout in the not too distant future . Francis Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Små deler av verden fra dagens tur, sett gjennom 47 år gammelt kommunistglass - nærmere bestemt Jupiter-11 (135mm/4,0) med mellomringer på Oly E-P1 En temmelig liten hvit sak: Det var flere som kikket på blomster der: Endelig noe jeg vet hva heter - Myrull: Et par gule til slutt: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Utsikt fra Ila, Steinberget. (Må jo ta litt andre bilder enn planter også ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Folksomt på Marinen lørdag ettermiddag. (Slik er det når godværet slår til i Trøndelag): Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det står Moretti på regningen ... Det finnes en del italiensk øl, men ikke alt som er like bra. Moretti og Peroni er begge trivelige saker for lesking av strupen i stekende sol ... Jupp. Og der var de lenge. Kokkene, altså. De har flyttet tilbake nå. Det er lett å finne god mat i Englanfd nå. Også fra det engelske kjøkken. Det har skjedd mye de siste 10-15 årene. Engelskmennene har lært av israelerne. På samme måte som Israel stjal/adopterte libanesisk matkultur stjal/adopterte britene stort sett alle andre lands matkultur, særlig den franske, på 80-tallet. Ironisk nok er libanesisk matkultur kjent som fransk-libanesisk, og den israelske var sterkt engelskinspirert. God help us all Menig Tom! Hva i heiteste helsike skal det bety? I'll have you know at første generasjon Brumlebass var godt nok til at onkelen til Petter ba om påfyll. PÅFYLL! Ikke smakte det helt ille heller, litt syrlig, litt sødme, ørlite smak av øl. Jeg har fått dårligere øl på flaske (her kan vi jo nevnte baren i Damaskus som serverte Budweiser og et brygg som smakte litt som sitron-cider blandet med folköl, jeg foretrakk selvfølgelig sitron-folkölet) og for prisen var det jo verdt det. Bare vent. Du skal få en flaske i posten. Om folket har 0.33 og 0.5 glassflasker de ikke trenger, send dem gjerne. Kom igjen Tom, gjør en innsats for Brumlebass-bryggeriet! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dette blir veldig OT, men sist jeg brygget hadde jeg ikke flasker. Jeg løste det ved å "invers-pante" tre kasser på Rema. Francis Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Enda en Junifest reject: Bare en gul liten plastbåt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå