tomsi42 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Sommeridyll fra Sandvika: DMC-GF1 + G 20mm f/1.7 @ 1/2000s; f/5,6; ISO 100 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sommeridyll fra Sandvika: DMC-GF1 + G 20mm f/1.7 @ 1/2000s; f/5,6; ISO 100 Flotte farger i den der...og her har du brukt ny-kameraet ser jeg. Det blir bra bilder. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 2stk som ikke kom med på junifesten. IR forsøk Spider-dude. Croppet fra 24,6MP til 3,8MP. Sony A-850 + 28-75/2,8@75/4 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Bislett Games i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som er klar for litt nattmat? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som er klar for litt nattmat? Litt nattmat?,vil heller si en 3 retters nattmat måltid,pluss noe attåt til kaffen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som er klar for litt nattmat? De bananene er nok allerede spist av meg som nattmat ja... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ikke hva jeg vanligvis gjør, men dette motivet skreik etter en retropresentasjon. Pussig låve forresten. Så ut som den var i bruk. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Meget pent, Tim Har du endelig fått tid til foto igjen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Pussig låve forresten. Så ut som den var i bruk. Merkelig det der ja,at en låve blir brukt Likte behandlingen bilde har fått,ser ut som en scene fra en 70/80 talls spagettiwestern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Synes at det var en fin kombinasjon av skyer og solnedgang i går, og dette ble resultatet: Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Måtte ut og teste den nye 150mm Sigma'n i dag. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Måtte ut og teste den nye 150mm Sigma'n i dag. Det ble jo bra Mine ble ikke særlig bra. Minolta 70-210/4 er ikke det beste objektivet til insekter. Her er en av de meget få som var nesten skarp nok til å croppes. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Før jeg drar ut på fototur igjen så poster jeg en liten middelalder serie fra Tønsberg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva i heiteste helsike er det du betaler for der? Italiensk øl. Satt tross alt på en italiensk restaurant ... Aha. Hvilket italiensk øl? Det eneste jeg kommer på i farta er Moretti, som ikke er helt ueffent som sommerøl, men det er vel knapt det eneste italienske ølet man får. Liten digresjon, da Italia erklærte Storbritannia krig i 1940 ble tusenvis av italienere internert på the Isle of Man, sammen med bl.a. tyskere, østerrikere og andre. Som Andrew Marr påpeker, i 1940 var Isle of Man et av de viktigste kultursentrene i Europa. Og mange dignitærer klaget over at man ikke kunne få et skikkelig måltid i London, siden de fleste kokkene var på Isle of Man. Speaking of øl.. nå skal jeg og en kompis brygge neste omgang med vårt hjemmelagde øl, Brumlebass. Denne gangen tar vi steget forbi ferdig-pakke fra Europris og kjøper maltekstrakt, humle og gjær som harmonerer til det vi planlegger, nemlig en ekte engelsk bitter. Wish us luck. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Aha. Hvilket italiensk øl? Det eneste jeg kommer på i farta er Moretti, som ikke er helt ueffent som sommerøl, men det er vel knapt det eneste italienske ølet man får. Det står Moretti på regningen ... Det finnes en del italiensk øl, men ikke alt som er like bra. Moretti og Peroni er begge trivelige saker for lesking av strupen i stekende sol ... Liten digresjon, da Italia erklærte Storbritannia krig i 1940 ble tusenvis av italienere internert på the Isle of Man, sammen med bl.a. tyskere, østerrikere og andre. Som Andrew Marr påpeker, i 1940 var Isle of Man et av de viktigste kultursentrene i Europa. Og mange dignitærer klaget over at man ikke kunne få et skikkelig måltid i London, siden de fleste kokkene var på Isle of Man. Og der var de lenge. Kokkene, altså. De har flyttet tilbake nå. Det er lett å finne god mat i Englanfd nå. Også fra det engelske kjøkken. Det har skjedd mye de siste 10-15 årene. Speaking of øl.. nå skal jeg og en kompis brygge neste omgang med vårt hjemmelagde øl, Brumlebass. Denne gangen tar vi steget forbi ferdig-pakke fra Europris og kjøper maltekstrakt, humle og gjær som harmonerer til det vi planlegger, nemlig en ekte engelsk bitter. Wish us luck. God help us all Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Høres ut som noe ala pappas juleøl. 13-14% i følge alkoholprosentmåletingen. Smaker fortreffelig til juleribba også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Litt morsomt ? Ikke bare litt. Helt herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå