Nautica Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Julitråd her nu Så da er det blitt stopp i og poste bilder i denne tråden ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Slik som jeg har forstått det ja, så er det stopp. Da man har en annen tråd til dette nuh.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Slik som jeg har forstått det ja, så er det stopp. Da man har en annen tråd til dette nuh.. det stemmer. Disse månedstrådene er for hva vi holder på med i den aktuelle måneden, ikke for når bildet ble tatt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hvis jeg har forstått dere riktig så gjelder det alle forumbrukere uten unntak,ikke bare meg Så hvis vi vil vise andre forumbrukere fra og med i dag et bilde "eller flere" så skal de posten i den nye bildetråden for juli-måned. Tror det hjalp med en teskje,men vi får se Endret 1. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hva kan jeg gjøre for at "fokusen" ikke skal vandre.? Kanskje dårlig forklart. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hva kan jeg gjøre for at "fokusen" ikke skal vandre.? Kanskje dårlig forklart. Kameraer skjønner ikke hvor de skal sette fokus når du jobber så nært, så du er nødt til å skru av autofokus. Vi har forøvrig startet julitråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå