cruelphotography Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen ganger når du ser nærportretter av ansikter med bare skuldre bare VET du at de er helt nakne. Dette er en av de gangene. Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Lørdag kveld rundt midnatt, fant jeg Lufthansalogoen (dog speilvendt) på Østhimmelen.. Nytt markedsføringsstunt fra flyselskapet? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen ganger når du ser nærportretter av ansikter med bare skuldre bare VET du at de er helt nakne. Dette er en av de gangene. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen ganger når du ser nærportretter av ansikter med bare skuldre bare VET du at de er helt nakne. Dette er en av de gangene. Høhø - det har skjedd et par ganger at jeg har tatt selvportretter sent på kvelden, sett på de bare skuldrene og tatt på meg en genser... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Apropos nakenhet - litt overskuddsbokehonani fra Junifesten: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nå åpner snart lakseseongen i denne elva. Det spratt en del fisker mens jeg tok bilder så det er tydelig at det er en populær elv både for fisk og fiskere... Kongen pleier også å ta turen en av de første dagene etter åpning for å fiske. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Apropos nakenhet - litt overskuddsbokehonani fra Junifesten: Den bokeh`n var hektisk, men likevel tiltalende. Nå åpner snart lakseseongen i denne elva. Det spratt en del fisker mens jeg tok bilder så det er tydelig at det er en populær elv både for fisk og fiskere... Kongen pleier også å ta turen en av de første dagene etter åpning for å fiske. Hvor er dette? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Rett ved Selestranda, elva heter Figgjoelva (mener jeg, eller kun Figgjo). Ligger litt sør for Sola, altså ved Bore. Endret 28. juni 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 To kjappe fra i kveld Likte disse godt, spesielt nr 2 Her er et par junifestrester fra meg. Begge tatt ved Steinstjern i Bærum i kveld med Nikon D80 + Sigma 105mm f/2.8. Edderkopp på vent Green eyes Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hyyyl, tror jeg skal sette meg på sykkelen og ta en god tur på utkikk etter noe pene landskap jeg, blir så inspirert av alt her inne Ellers har jeg hilst på edderkopp i samme slekt som Evenseth sin i dag også: 100mm, f/10, 1/200s ,ISO100, Flash fired w/ O-Flash Og en liten blomst i svarthvitt! 100mm, f/6.3, 1/200s, ISO100, Flash Fired w/ O-Flash Lenke til kommentar
NurielNorge Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Vakre bilder... ## reklame fra posten er fjernet av ilpostino ## Endret 29. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Bølgene blå svart-hvitt. Det ble noen bilder idag, disse er fra Skallevollodden utenfor Tønsberg. Sony A850 Endret 1. juli 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Handlet en flett ny multifunksjonsskriver i går. Derfor har jeg prøvd å scanne litt papirkopier fra mørkerommet. Nei, det er egentlig ikke så overeksponert, scanneren overeksponerer noe satans, og jeg har ikke funnet ut hvordan man fikser det enda. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Fler fra dagens lille tur. Litt mer fargerikt enn de to forrige Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Likte at det var overeksponert jeg Simon. Fint & gritty. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Likte at det var overeksponert jeg Simon. Fint & gritty. Ty. Det kommer mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har tatt en del bilder i det siste, og her er et par: 1. Jeg liker å ta portretter: 2. Og dette er utsikten min om 1 mnd, da jeg flytter hit: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå