Trondster Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Noen som vil kjøpe min? Edit: Ikke salgsannonse - bare frust over to overlappende objektiver.. Endret 3. juni 2010 av Trondster Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Syns sånn i første øyekast det kan ligne en Aphidius ervi (snylteveps) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 [quote name='fluefiskern' date=' 3. juni 2010 - 22:09' Syns sånn i første øyekast det kan ligne en Aphidius ervi (snylteveps) Ja, litt lik, men jeg tror de jeg har går bare etter nektar. Sammenligning,snyltevepsen til venstre: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 3. juni Siden det er litt dødt rundt Mr. Mus for øyeblikket, har jeg bestemt meg for å putte alle "intet nytt-bildene" i spoilers. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Men ser du på denne http://www.veksthus.no/plantevern/grafikk/Aphidius%20ervi.jpg <-- så er den ganske lik Tenkte muligens det kunne være en myggart, (gallmygg, soppmygg, hærmygg eller noe slikt) men de har som regel kortere følehorn. Hadde jeg orka å leite litt i mine bøker hadde jeg sikkert funnet ut av det. For trøtt Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 3. juni Siden det er litt dødt rundt Mr. Mus for øyeblikket, har jeg bestemt meg for å putte alle "intet nytt-bildene" i spoilers. Er vel bare bakterier og slikt som har tatt over jobben nå. Smågnagere man finner daue i skauen blir ofte liggende ganske lenge etter alt bløtt har forsvunnet. Muligens forlite pels til at div møller tar over jobben? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Enda ett bilde fra Hvalerturen Endret 3. juni 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Noen fler fra London ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen fler fra London ... ..der har du sett noe som jeg ikke så igjen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 ..der har du sett noe som jeg ikke så igjen... Kanskje ikke så rart når det gjelder de tre første - de tok jeg mens dere var på CFS Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Litt Juni-blomstring med Raspberry Ripple: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen fler fra London ... Hva i heiteste helsike er det du betaler for der? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hva i heiteste helsike er det du betaler for der? Italiensk øl. Satt tross alt på en italiensk restaurant ... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg møtte veggen for et par dager siden. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg tror jeg har funnet gutta som var inspirasjonen for To Gode Naboer på Barne-TV i gamle dager... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Haha, er det en glassplate som går i bakken der? Lenke til kommentar
Laze Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Haha, er det en glassplate som går i bakken der? Jepp, det så ut som en bordplate av herdet glass. Elegant å smadre den foran en (bil)glass-butikk. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Fra location-shoot i mai, kun lett redigering Edit: Økt kontrast bittelitt Endret 4. juni 2010 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå