Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke spesielt fornøyd med bildet, men siden dansefluene er så kule så legger jeg det ut allikevel :)

Kanskje ikke helt perfekt teknisk, men ...

Allikevel et virkelig severdig bilde :thumbup:

Har du flere sånne på lager, så kom med dem :)

Takktakk :) Om du vil se mer, og kanskje litt bedre, så kan du jo titte i junifest-tråden min! :yes:

Lenke til kommentar

Dårlig resultat ved avfotografering av negativer. Å legge negativene oppå softboksen og belyse med studioblits funket dårlig, fordi jeg fikk med teksturen i softboksen. Her har jeg holdt negativ rullen opp mot vinduet for å se hvordan det funket. Ikke særlig bra, så det skal bli bra å få kjøpt meg en scanner som takler 120 film.

Hva om du prøver å løfte negativet en smule fra softboxen og dermed fokusplanet? Jeg har fotografert dias over nattbordslampe og det ble egentlig overraskende bra, selv om det var litt problematisk å få jevnt bakgrunnslys.

Lenke til kommentar

Tror jeg viste et lignende bilde her tidligere, men redigeringen for dette er gjort på en helt annen måte: modell vrir dessverre litt mye på øynene. Men synes det fungerer.

post-182759-1277410148,1377_thumb.jpg

Edit:

Hadde slurvet litt for mye på et par masks; korrigert nå.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Får poste litt bilder her mens jeg feiler hardt på junifesten, har det altfor gøy med flere racketsporter til at jeg har ork til å finne lurt sted å ta noe IRbilde atm :p

100mm, f/7.1, 1/200s, ISO100, Flash Fired

4728972754_bf155f43ec.jpg

100mm, f/9, 1/200s, ISO200, Flash Fired w/ O-flash

4728324969_b0d54d9a9e.jpg

100mm, f/14, 2.5s, ISO200, Flash Fired Off Camera.

4728970908_281c80de1d.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...