Noggie Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 mange virkelig fine bilder denne maaneden. Nesten saa man ikke tör aa stelle inn noe selv . Kalt og surt ute. Mer som norsk höstvaer, en sörtysk sommer. Saa noen forsøk pä makro innendørs. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Tok noen bilder i Hardanger i går: Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Tittet på noen bilder fra min spede barndom som fotograf (dvs fra januar) og kan ikke huske at jeg har delt noen av dem med dere. Om jeg har delt dem så ber jeg litt om unnskyldning. Dog, det er jo alltid gøy å se ting fra januar, er det ikke? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Om jeg har delt dem så ber jeg litt om unnskyldning. Dog, det er jo alltid gøy å se ting fra januar, er det ikke? Kan ikke huske å ha sett disse før. #2 ble ganske så stilig. Midtstilt fungerer her. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har Picasa ... Funker det der? Kjenner ikke til picasa,men normalt så kan du ved eksportering av ferdige bilder etter behandlingen velge hvilken oppløsning du vil ha. Jeg har et fotoalbum som jeg legger alle bilder som jeg bruker på web i,de er ved eksportering fra redigeringprogrammet omgjort til riktig størrelse. Jeg har ikke klart det i Picasa, noen som har klart det i Picasa? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Etter ei søvnlaus natt fann eg ut eg skulle ta meg ein tur innom Voss Cup. Mykje små skumle ungar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 En ny variant av HDR av samme motiv som tidligere i dag. Morro. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har ikke klart det i Picasa, noen som har klart det i Picasa? Når du velger "export", så kommer det opp en dialog hvor du kan velge skalering. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Om jeg har delt dem så ber jeg litt om unnskyldning. Dog, det er jo alltid gøy å se ting fra januar, er det ikke? Kan ikke huske å ha sett disse før. #2 ble ganske så stilig. Midtstilt fungerer her. Takk. Jeg husker jeg var litt usikker om det funka, men når jeg ser på det nå igjen så må jeg innrømme at det fungerte godt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Dekket konsert i går/på fredag. Bodil Niskas kvartett: Lars Klevstrand: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Noen leftovers fra akam-treffet på fredag. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Festival i Trøndelag. Noen som vil gjette på hvordan været var? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg likte piggtråd nr.1 Tomsi. Og SimonA, jeg syns saxofonspilleren var veldig pent. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ser ut som du klarte det gitt Hvilken festning er det du har tatt bilde av kanonen fra. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ser ut som du klarte det gitt Hvilken festning er det du har tatt bilde av kanonen fra. Fredriksten festning i Halden Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) sn0dig: Jeg vil ha. Er ikke lenge siden skjermene bakpå kameraer var mindre enn det der. Endret 20. juni 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Ser ut som du klarte det gitt Ja, endelig, etter litt hjelp fra Tomsi42 Endret 20. juni 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå