RandiA Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har ikke vært noen veldig fine solnedganger hittil, men tar nå bilder likevel. Og så et insekt Nydelig bilde av blomsterfluen...og blomsten Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jaget sommerfugler noen dager nå og i dag fikk jeg en:-) Du verden, imponerende...hva du bruker for utstyr nå da..du kunne jo hatt disse fine i Junifesten, tror ikke du er med der denne gangen. Edit: nå så jeg utstyret ja...mellomringer også, du må jo bruke stativ da, og hvordan komme så nær uten at den flyr, sitter den slik rolig da, eller injection med bedøvelse kanskje. Med 150mm trenger man ikke være så nært innpå insekter. God gammel 50mm med mellomringer:-) Fikk med meg Junifesten litt for seint til å melde meg på:-( Hvor bra er mellomringer i forhold til et makroobjektiv? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvor bra er mellomringer i forhold til et makroobjektiv? Jeg har Kenko AF (Macro) Extension Tube Set DG Canon EF, og synes det er meget bra...men det er jo litt arbeid å macro-fotografere i det hele tatt da, det skal tid og nøyaktighet til for at det skal bli bra med ringene, så jeg bruker de ikke så altfor ofte. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 fra en location og studio shoot.. flere bilder i bloggen min: blogg Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Firenze Panasonic GF1 20mm, f/3.2, ISO 200, 1/1000s Hadde en alt for sent paa kvelden inn, og hele dagen paa jobb opplevelse forrige fredag i Firenze. Ser ut som at jeg gikk glip av noen fotomuligheter. Høyner med to bilder fra Genova. Ogsaa en by med muligheter, fototeknisk. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Et av bilde fra serien Romance in dance Flere bilder: blogg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Veldig najs DeViSoR.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Veldig najs DeViSoR.. ...og flotte fargetoner... Lenke til kommentar
Nikolai88 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er relativ ny når det kommer til fotografering og etterbehandling av bilder, men tenkte jeg skulle slenge med et bilde som ble tatt i starten av juni Objektivet som er brukt er et manuelt objektiv av den billige typen(Horusbennu 50mm f1.7). 50mm passer kanskje ikke for landskapsbilder, men var det jeg hadde tilgjengelig da jeg skulle ta bildet. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Et av bilde fra serien Romance in dance Vakkert. Form farge er flott. Hudfagen mot lys himmel og fargematchede benklær er nesten Nerdrumsk. Lurer på om det ville blitt kunstig med kontur på skjørtet? Ville bare si at det er inspirerende at det er noen profesjonelle som gidder poste her, selv om jeg henger mer på andre deler av forumet... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Et av bilde fra serien Romance in dance Vakkert. Form farge er flott. Hudfagen mot lys himmel og fargematchede benklær er nesten Nerdrumsk. Lurer på om det ville blitt kunstig med kontur på skjørtet? Ville bare si at det er inspirerende at det er noen profesjonelle som gidder poste her, selv om jeg henger mer på andre deler av forumet... det var da veldig hyggelig å høre Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ville bare si at det er inspirerende at det er noen profesjonelle som gidder poste her, selv om jeg henger mer på andre deler av forumet... det var da veldig hyggelig å høre Godt poeng RulleRimfrost trekker frem her..., har tenkt på det samme...synes det er flott med den store variasjonen som finnes her blant Forumdeltagerne, både når det gjelder alder og ferdigheter. Det synes jeg gjør stedet berikende og interessant 2 Lenke til kommentar
nortonx Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Litt av hvert denne gangen, noe nytt og noe ny retusj... :-) Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Likte det siste. Veldig sånn 70/80-talls Playboy-bilde. Noen ekstra fra dagens lille utflukt: Kamp om maten: Og av det så får vi fugleinfluensa: Alt dette skjedde i nærheten av denne tomme fontenen: Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 nortonx, det siste bildet er svært pent. Det varme lyset, vanndråpene på huden, posituren - alt sammen gjør det til et kjempebilde! Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen flere bilder fra Rune Johansen-utstillingen. Exif i bildene. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Olympus E-400, Samyang 85mm f/1.4 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er fargene jeg husker! Visste ikke at folk fortsatt brukte E-400, men dæsken døtte snøtte, jeg savner Kodak-fargene. Kanskje jeg skal ta en tur ut med E-400 i dag? Får se. Ellers kunne det kanskje gjort seg et halvt steg lysere. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er fargene jeg husker! Visste ikke at folk fortsatt brukte E-400, men dæsken døtte snøtte, jeg savner Kodak-fargene. Kanskje jeg skal ta en tur ut med E-400 i dag? Får se. Ellers kunne det kanskje gjort seg et halvt steg lysere. Jeg har faktisk 2 stk E-400 som jeg bruker daglig. De ble kjøpt kun med tanke på kodak-sensoren, og jeg elsker hva som kommer ut fra dem. De er treige, vanskelige å jobbe med, og ergonomien er vel kanskje så som så, men de er og blir mitt favorittkamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå