Møkkalasset Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 kas skal eg kjøpe vil ha god zom og bilde kvalitet....... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 kas skal eg kjøpe vil ha god zom og bilde kvalitet....... Litt mer opplysninger: Prisklasse? Antall Megapixler? Manuelle instillinger? Du må også regne med å jobbe _litt_ sjøl med å finne et godt kamera. Jeg har ikke bestilt enda, men jeg er rimelig sikker på at det blir ett A70 jeg kjøper. Det kameraet har 3x optisk zoom, masse manuelle instillinger (i forhold til andre modeller i den prisklassen, vi snakker ikke akkurat om speilrefleks), 3.2 megapixler, god bildekvalitet m.m. Alt dette for 3300+-. Lykke til med handelen! Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Nikon Coolpix 2100 med 3x optisk zoom. Et bra kompakt kamera med glimrende bildekvalitet. Pris ca. 2300 kr. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Canon EOS 1Ds og 400mm L linsen. Gir deg god tele og brukbare bilder... Noen flere dumme sprøsmål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå