Gå til innhold

Det eksklusive Mote- og Velvære treffet sommeren 2010! :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående salg tenkte jeg bare at det kunne være en pådriver til at enkelte kanskje tar seg en tur inn til storbyen i tillegg til forumtreffet, og at det kan være det som gjør at de som bor litt lengre unna kanskje tar turen tiltross for lang reise.

 

Er det samme for meg også, og jeg syntes selv det er langt viktigere å få flest mulig samlet i en roligere atmosfære enn det er på et kjøpesenter under et sommersalg. En kombinasjon av begge delene ville jo vært toppers, kanskje er det enkelte som trenger litt shoppinghjelp og som lurer på hvordan man shopper. Men det er tross alt ikke verre en at de personene isåfall tar en tur selv.

 

Føler det er viktig å få på plass en dato, og støtter det som har blitt nevnt med slutten av juli

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva med siste helgen i juli eller første helgen i august? Ser ut til at det passer for flest da. Tror alle kan første helgen i august hvis ikke charles har reist bort allerede.

Siste helgen i juli passer best for meg så langt. Reiser til Tyskland for å dra på festival 5.-7. august, så jeg trenger tida i forveien til å reise hjem, pakke osv osv. Er ikke bare bare når man skal reise ned tre gutter, en far og ei campingvogn heller. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...