Nash Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Bruker opp alt i New York så samma for meg også. Negative med salg er jo at det er pakket med mennesker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Ja, syns det er viktigere at vi kan samles mange, men at det kan samkjøres med et salg hadde bare vært en bonus. Forøvrig kommer jeg nok ikke til å handle noe særlig, regner med at kontoen kommer til å bli skremmende tom i løpet av sommeren med mindre jeg finner meg en jobb. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Hva med siste helgen i juli eller første helgen i august? Ser ut til at det passer for flest da. Tror alle kan første helgen i august hvis ikke charles har reist bort allerede. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Ta det utenom salg. Heller et treff der folka kan snakke om alt mulig med god mat og drikke. Senere finner vi sikkert på noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Agreed med resten av gjengen som mener vi burde drite i om det er salg eller ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Joiner du Harde Fetty? Om du gjør det tar jeg på mine Shox Rivalry og pique med sort overdel Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Om ingenting kræsjer ja Haha, kan du ikke finne på noe nytt? Har alt sett deg i det! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Alt for deg vettu Men jeg vil gjerne se deg i den gulsnora jakka. Den var så effing hot! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Angående salg tenkte jeg bare at det kunne være en pådriver til at enkelte kanskje tar seg en tur inn til storbyen i tillegg til forumtreffet, og at det kan være det som gjør at de som bor litt lengre unna kanskje tar turen tiltross for lang reise. Er det samme for meg også, og jeg syntes selv det er langt viktigere å få flest mulig samlet i en roligere atmosfære enn det er på et kjøpesenter under et sommersalg. En kombinasjon av begge delene ville jo vært toppers, kanskje er det enkelte som trenger litt shoppinghjelp og som lurer på hvordan man shopper. Men det er tross alt ikke verre en at de personene isåfall tar en tur selv. Føler det er viktig å få på plass en dato, og støtter det som har blitt nevnt med slutten av juli Endret 14. juni 2010 av Paisley Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Alt for deg vettu Men jeg vil gjerne se deg i den gulsnora jakka. Den var så effing hot! Jeg har den ikke lenger engang Er en vinterjakke da, brukt på hytten osv. Men kan se om jeg kan finne en som er tilnærmet lik for din del <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Hva med siste helgen i juli eller første helgen i august? Ser ut til at det passer for flest da. Tror alle kan første helgen i august hvis ikke charles har reist bort allerede. Siste helgen i juli passer best for meg så langt. Reiser til Tyskland for å dra på festival 5.-7. august, så jeg trenger tida i forveien til å reise hjem, pakke osv osv. Er ikke bare bare når man skal reise ned tre gutter, en far og ei campingvogn heller. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Alt før 11. august passer for min del så langt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Hmmm... mulig jeg skal vurdere å bli med, selv så skumle dere virker Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Ser nå at uke 32 utgår for min del også, ellers ser det ganske åpent ut. Tenker vi helg eller ukedag? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Ser nå at uke 32 utgår for min del også, ellers ser det ganske åpent ut. Tenker vi helg eller ukedag? Samme for meg, jeg bor jo i hovedstaden, bare jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Forøvrig det samme for meg også iom. at jeg bor i Drammen. Legg det gjerne til rette sånn at det passer for de som kommer langveisfra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som har kommet fram til noe dato? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Tviler, det er bare frem og tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Poll, ja? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg stemmer for første helgen i august! altså 7 august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå