Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Hvis noen hadde vekket meg hadde jeg blitt dritsur, jeg vil jo sove når jeg har lagt meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Arendal Herregård ligger rett ved siden av festivalområdet fkm, så ingen grunn til å ikke komme nå. Vel, for meg er festivalen en grunn til ikke å komme Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Missforsto jeg innlegget ditt Henrik, eller skal du på Roskilde også? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Nope, skal bare på Hove, men de er samtidig, og jeg husket ikke Hovedatoene (og gadd ikke å sjekke ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Haha. Teit at det er samtidig da. Hadde vært morsomt å få med seg begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hove legger seg forøvrig nærmere datoene til Roskilde med vilje, tror det gjør det lettere å hooke tak i store navn som er på turné osv. Edit: Sørlandstreff anyone? Jeg skal på Hovefestivalen, hadde vært kult å møte noen der. Eventuelt senere på sommeren, kommer vel til å være her så godt som hele sommeren sett bort fra ferier og impulsive småturer. Kan godt henge meg på den! Skal treffe et annet forumhode der i år også, så jeg ser jo ingenting galt i å utvide horisonten. Endret 2. juni 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Foretrekker campingen, er sykt mye artig man opplever. Enig med deg der. Selv om 10 dager med fest og soving i telt tar på kroppen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Får legge til at jeg drar på interrailish tur 19/20. juli. Atald, over 20, europa et eller annet sted etter 19/20. juli. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Er med hvis eg skulle befinne meg i byen på det aktuelle tidspunkt. Ein veit jo aldri. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Kanskje jeg kommer ? Ikke aktiv poster, men leser endel her inne Kommer ihvertfall om Kim kommer ;D Over 20 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Kommer hjem rundt 7'ish juli fra statene btw Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hva skjedde med aktiviteten her? Vi skal ha treff i sommer, om jeg så må få bestefar til å "yachte" meg rundt Norge sjøveien for å hente dere! Endret 13. juni 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Hurray! Ja, noen må sette ned noen datoer. Eventuelt starte en avstemning. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Spørs om jeg ikke tar en tur på et slikt treff selv, har lange sommerdager å bruke til noe fornuftig. Er selv under 18, men klarer vel å finne på noe fornuftig å gjøre! Er selv hjemme frem til 17-18 juli og hjemme igjen 14 august. Det er vel ikke noen større salg i løpet av sommerferien som vi kunne lagt et forumtreff til? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Vi kan godt treffes i løpet av siste uken i juli hvis det passer. 25-27. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Syns det er viktigere at det passer for flest mulig enn at det legges til salg, men selvfølgelig optimalt dersom vi kan kombinere begge deler! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Selvsag! Jeg vet ikke engang når det er salg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Så sant, så sant! Har en oversikt over de store varehusene som GQ har lagd, men jeg aner aldri når det er i byen. Vet at det er førjulssalg, romjulssalg og nyttårs/januar-salg (som jeg vet når starter), men sommersalg og høstsalg og gudene vet hva har jeg ingen kontroll over. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Hva er greia med at det absolutt må være mens det er salg? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Samme for meg. Jeg skal ikke shoppe noe før etter nyttår uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå