thrice Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Flott det er så mange interesserte! Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Du glemte å skrive SML før hellas 21. juni, før du fjernet alt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Surra jeg til på redigeringen? My bad. Fikser nå! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Får slenge opp det jeg kan slik det ser ut nå, Henrik C, over 18, ikke under Roskilde/Hove-uke, etter det er juni og ut greit. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Så tidlig dere planlegger sommerferien deres. Jeg bare drar på en av hyttene/båten når jeg gidder, og tar utenlandsturene litt på sparket. Da kan jeg tilpasse det så jeg får blitt med på det jeg vil, som f.eks. dette. Lær av meg folkens, aldri legg planer for mer enn en uke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Kan vel legge til at jeg skal på Hovefestivalen 27. juni - 3. juli og da selvsagt ikke kan være med. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Så tidlig dere planlegger sommerferien deres. Jeg bare drar på en av hyttene/båten når jeg gidder, og tar utenlandsturene litt på sparket. Da kan jeg tilpasse det så jeg får blitt med på det jeg vil, som f.eks. dette. Lær av meg folkens, aldri legg planer for mer enn en uke Du har jo den luksusen at du kan ta utenlandsturer på sparket. Visse andre på spare i 1 år for å reise til utlandet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Men om du har spart et år, så kan alle hive seg på restplass osv Men om man skal reise med en vennegjeng eller som i mitt tilfelle familie, så er det ofte bestillt en stund i forveien Skal ikke se bort fra at jeg hiver meg på en liten utelandstur til, men det får jeg planlegge sånn at det ikke kræsjer med dette. Kan også nevne at jeg er på sørlandet 10-15 august. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Sørlandstreff anyone? Jeg skal på Hovefestivalen, hadde vært kult å møte noen der. Eventuelt senere på sommeren, kommer vel til å være her så godt som hele sommeren sett bort fra ferier og impulsive småturer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg hadde faktisk tenkt meg til hovefestivalen, men det var mangel av kompiser som var så giret. Så jeg droppet det. Men det hadde verrt fett! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Har aldri vært på en festival. Eneste hinderet for min del var telt, jeg HATER telt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Syns det er fint jeg! Holder meg unna telt, men stemningen og musikken er det jeg kommer for! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Å telte på campen er jo en del av festivalopplegget da. Det som skaper stemning, festival er vel det eneste stedet det er akseptabelt å være skitten. Så er ikke noe stress om man lukter litt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg foretekker en madrass på et gulv over et telt jeg. Får jo litt av festivalopplevelsen når jeg sover på låven til en kamerat, men tja.. Er masse på campen, men å sove der holder jeg meg litt unna. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg liker meg best på hotell jeg... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Arendal Herregård ligger rett ved siden av festivalområdet fkm, så ingen grunn til å ikke komme nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Foretrekker campingen, er sykt mye artig man opplever. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Det artige får man jo med seg så lenge man er der på kvelden, mens man sover skjer det jo ikke noe spennende. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Det artige får man jo med seg så lenge man er der på kvelden, mens man sover skjer det jo ikke noe spennende. Hehe, hele campen stenger ikke når du legger deg vet du Henrik Har faktisk hendt at jeg har blitt vekket på natten av andre i campen for at det er noe helt sjukt som har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå