Gå til innhold

Det eksklusive Mote- og Velvære treffet sommeren 2010! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så tidlig dere planlegger sommerferien deres. Jeg bare drar på en av hyttene/båten når jeg gidder, og tar utenlandsturene litt på sparket. Da kan jeg tilpasse det så jeg får blitt med på det jeg vil, som f.eks. dette. Lær av meg folkens, aldri legg planer for mer enn en uke :p

Lenke til kommentar

Så tidlig dere planlegger sommerferien deres. Jeg bare drar på en av hyttene/båten når jeg gidder, og tar utenlandsturene litt på sparket. Da kan jeg tilpasse det så jeg får blitt med på det jeg vil, som f.eks. dette. Lær av meg folkens, aldri legg planer for mer enn en uke :p

Du har jo den luksusen at du kan ta utenlandsturer på sparket. Visse andre på spare i 1 år for å reise til utlandet :whistle:

Lenke til kommentar

Men om du har spart et år, så kan alle hive seg på restplass osv :p Men om man skal reise med en vennegjeng eller som i mitt tilfelle familie, så er det ofte bestillt en stund i forveien :) Skal ikke se bort fra at jeg hiver meg på en liten utelandstur til, men det får jeg planlegge sånn at det ikke kræsjer med dette. Kan også nevne at jeg er på sørlandet 10-15 august.

Lenke til kommentar

Det artige får man jo med seg så lenge man er der på kvelden, mens man sover skjer det jo ikke noe spennende.

Hehe, hele campen stenger ikke når du legger deg vet du Henrik :p

Har faktisk hendt at jeg har blitt vekket på natten av andre i campen for at det er noe helt sjukt som har skjedd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...