thrice Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Heisann Etter forrige, og første treff, er det steming får å ta et til. Dette blir selvsagt lagt til verdensmetropolet og shopping mekkaet Oslo! De som var med på første treffet var Charles Bass, Kavinsky, fkm og jeg, og det var veldig hyggelig. AnewZ spurte etter et treff, og jeg tenkte det var greit å sette igang slik at man får holdt av datoer slik at det ikke kolliderer med sommerjobber, ferier, festivaler og slikt. Jeg kan være med å leke fra midten av juli og utover i helgene(jobber fulltid). Av aktiviteter står vel shopping, mat og drikke på menyen. Men dette blir vel bestemt i plenum. Ingen trenger å si nøyaktig alder, men si gjerne om dere er over 18 eller 20! Vel møtt! Interesserte thrice - bortreist 16-23 juli, over 20 Charles Bass - bortreist i starten av ferien og i august, AnewZ - bortreist 13-28 juli (shemale party i thailand), over 18 Nash, under 18, hjemme etter 7 juli Hvorre, over 18 fkm, over 20 Jonas. - bortreist 17-24 juli og ymse annet før det, under 18 Noburu Vowels (hvis fkm møter) Milanjo, over 20 Xtra, over 20 McMuffin Pat - borte div datoer, bl.a roskilde, over 20 SML, hellas 21 juni, under 18 KimNK cruelphotography, over 20 Jeg foreslår 7 august(første lørdagen i august)! kom med andre forslag hvis datoen ikke passer. Endret 22. juni 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Herlig intiativ, Thrice! Fra midten av Juli sier du, jeg reiser til Thailand den 13. juli og er vel ikke tilbake før rundt den 28 Men vi må få fikset noe Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Gjerne Er i New York starten av sommeren, men er hjemme i juli så det funker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg ser jeg er bortreist 16-23 juli. Det er forsåvidt den eneste planlagte turen min så langt i sommer. Endret 1. juni 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er i New York i starten, og Paris i august. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er interessert, avhengig av ferien. Mulig det blir tur til Arizona av alle steder, for å besøke pappa. Sannsynligvis blir han stuck der en stund for å jobbe med et prosjekt, og da går turen ned for å besøke han. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er selvfølgelig med om det passer. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er med Om jeg kan, vel og merke. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Om ikke noe kommer i veien, så blir jeg også med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Kan jeg være wildcardet? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) -what is this shit?- Endret 2. juni 2010 av Vowels Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Selvsagt, Milanjo! Det er bare å henge seg på Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg kan ikke 17-24 juli (Gothia Cup), og en periode før det (Frankrike og Italia ), men datoer på den siste er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hmmz, kanskje jeg tar turen. Lyst til å se om folka her inne er like stereotyp ekkel BI fyr som jeg har fått inntrykket av. (..) Eller gal ustelt hippieboms? Thrice: Flott! Bare få opp noen datoer så ser jeg. Skal både på festival og jobbe mye kveldsskift i sommer, men noen helger har jeg alltids ledig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hmmz, kanskje jeg tar turen. Lyst til å se om folka her inne er like stereotyp ekkel BI fyr som jeg har fått inntrykket av. Blir sikkert spennende og se om fkm kun er kjekk på nett eller virkelig er hot irl. Om han ikke stiller er det uaktuelt at jeg møter opp. K9z Det er vel muligens en litt dårlig innstilling å ha når man skal møte nye mennesker.. Eller gal ustelt hippieboms? Kommer du ikke i kjole og hvitt blir du jagd ned Karl Johan med ymse slagvåpen! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hva skal vi gjøre da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Nei si det. Vi blir for mange for shopping, så spise middag å drikke? Når de under 18 må hjem blir det vel byen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Er ikke mange under 18 nå, Thrice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå