Anew Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Joda. Enda en nærfototråd. Time and mercy is out of your reach I'll fix your feet 'till you can't walk I'll lock your jaw 'till you can't talk I'll close your eyes so you can't see This very air, come and go with me I'm death, I come to take the soul Leave the body and leave it cold To draw up the flesh off of the frame Dirt and worm both have a claim Iso 800, f/22, hardt croppet. http://www.youtube.com/watch?v=R7LisEgMFQI Endret 1. juni 2010 av Anew Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 hmm... det er faktisk mulig å croppe når det er bare 12MP Pent det lyset som lyser opp lille petter. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det var meget pent og musikken passet som vanlig.... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fint lys gjennom bena, og det ene hevede benet gjør den spennende.. Heh - så du er nærtagende denne måneden? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Gleder meg til å fölge med her. Husker at du postet mye fint og intressant i juni ifjor. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) I took my pill at eleven. An hour and a half later, I was sitting in my study, looking intently at a small glass vase. The vase contained only three flowers-a full-blown Belie of Portugal rose, shell pink with a hint at every petal's base of a hotter, flamier hue; a large magenta and cream-colored carnation; and, pale purple at the end of its broken stalk, the bold heraldic blossom of an iris. Fortuitous and provisional, the little nosegay broke all the rules of traditional good taste. At breakfast that morning I had been struck by the lively dissonance of its colors. But that was no longer the point. I was not looking now at an unusual flower arrangement. I was seeing what Adam had seen on the morning of his creation-the miracle, moment by moment, of naked existence. "Is it agreeable?" somebody asked. "Neither agreeable nor disagreeable," I answered. "it just is." -Aldous Huxley, The Doors of Perception Dagens låt: Contry Joe & The Fish - Section 43 http://www.youtube.com/watch?v=h6MKfmjCDkU&fmt=18 Endret 2. juni 2010 av Anew Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Festlig. Dagens bilde ser nesten ut som det har blitt lagd på PC, trodde ikke det var sååå geniale og sterke farger i såpebobler. Pluss for et litt annerledes makrobilde enn til vanlig =) Endret 2. juni 2010 av arthoz Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja her var det farger! Er det en såpeboble seksløper kanon? Jeg likte det og fikk lyst å gjøre noe likt selv. :!: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Bestemte meg for å bytte bilde, men kommentarene kom for raskt (tror jeg)! Byttet det ut fordi det var en så utålelig kjeldelig komposisjon. Putter det som lå ute i et par minutter i spoiler her: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Like subtile farger som i avataren din! Flott lys i boblene var det også. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Like subtile farger som i avataren din! Jeg lærte etterbehandling av min buddy Ken. Vi drømmer i sterke farger begge to. Endret 2. juni 2010 av Anew Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 2.juni - flotte, psykedeliske farger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 2.juni - flotte, psykedeliske farger Helt enig! Godt fanget, gleder meg til å følge med videre Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kult, syns det er sånne kunstneriske bilder. Jeg liker dem også. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette var godsaker som varmet hjertet til en forsømt vernepliktig. Keem 'em comming Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Apropos sterke farger: Season of the Witch Dagens låt: Vanilla Fudge - Season of the Wich http://www.youtube.com/watch?v=xwxMVV_EdTM&fmt=18 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Må innrømme at jeg assosierer mer med en annen coverversjon: http://www.youtube.com/watch?v=-g5B4DWlVX0&fmt=18 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Må innrømme at jeg assosierer mer med en annen coverversjon: Jeg visste det var noe kjent med tittelen. Artig variant av temaet "Bilde av blomst". Endret 3. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå