Destu Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei, lite problem med Office 2008 mac. Jeg kan lagre og åpne dokumenter helt fint. Til problemstillingen: Når jeg åpner word/pp/excel kommer beskjeden: Det har oppstått et problem med office-databasen tOffice får ikke tilgang til databasen eller databasen er skadet. Uten databasen kan det hende du ikke kan bruke Adressebok, Utklippsbok og andre funksjoner som lagrer personlig informasjon. Hvis du vil gjenoppbygge databasen, åpner du Microsoft Office 2008/Office, og deretter åpner du Microsoft Databaseverktøy. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du åpne programmet Databaseverktøy og klikke hjelp for Databaseverktøy på Hjelp-menyen. Jeg skjønte ikke så veldig mye av dette. Jeg finner ikke dette databaseverktøyet, har prøvd google, men fikk ingen treff. Noen som kan si meg hva jeg burde gjøre, eller om det er nødvendig å gjøre noe i det hele tatt, og bare ignorer det? Endret 3. juni 2010 av Destu Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Prøv å søk på engelsk i staden for norsk, då ser det ut til å vere ein del relevante treff, men leite gjennom dei orker eg ikkje: http://www.google.no/search?hl=nn&client=opera&hs=klE&rls=nn&q=office+problem+with+database+&btnG=S%C3%B8k&meta= Endret 4. juni 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Destu Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Takk for svar Endret 4. juni 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Intern-humor funker dårlig på et offentlig forum. Uhøfligheter og kommentarer til dette er fjernet fra tråden. Send meg en PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå