supercheetaz Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 hei jeg er 14 år gammeel gutt , jeg trener og spiser vanelig.. men jeg skjelver ekstremt mye hva kan dette komme av? jeg klarer ikke og ta en tråd igjennom en nål foreksempel pga skjelving ... skjelver normalt ganske mye .. hender jeg ikke skjelver .. tar imot alle svar og råd Lenke til kommentar
fnats Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du skriver at du skjelver ekstremt mye. Ta en tur innom fastlegen din? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kan jo ha med gener å gjøre, stresser du mye? Sover du nok? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Få sjekket stoffskiftet ditt. Kan hende kroppen din jobber overtid Lenke til kommentar
supercheetaz Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 ossen sjekker man stoffskiftet ? sover normalt over 8 timer ... hender det blir 7 innimellom og 10 liksom.. stresser aldri er veldig lite streset .. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ossen sjekker man stoffskiftet ? sover normalt over 8 timer ... hender det blir 7 innimellom og 10 liksom.. stresser aldri er veldig lite streset .. Dra til legen... Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hei! I verste tilfelle er det noe som heter Parkinson.. (Utløses vel helst når man blir gammel..?) Men jeg vet ikke. Litt skjelving i de fleste tilfeller er vel nokså normalt..? Skjelver du mye når du har hånden i ro og? Hver gang? .. Jeg pleier og å skjelve noen ganger. Hvis du har trent mye med armene før du skjelver så er det normalt. Men nå skal ikke jeg si så mye(har samme probl.) og er ikke lege. ^^ Endret 8. juni 2010 av 24erBest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå