Dan-The-Man Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 hei Sliter med at lydkortet på en dell studioxps1640 ikke vil spille av musikk med pcens høytalere. jeg har funnet ut av den "tror" at det sitter en jack i ingangen, og bruker derfor ikke pcens høytalere. Diagnostiering finner ingen problemer. Hvis jeg kobler til headsett eller høytalere via lydutgangen fungerer det men pcens høytalere spiller som sagt ikke. på forhånd takk. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det kan hjelpe å avinstallere driveren til lydkortet, for så å installere den på nytt. Link til Dells sider for Studio XPS 1640. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Gjeninstallering av nyeste driverversjon var det første jeg gjorde da problemet oppsto.. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Er litt usikker på fremgangsmåten for oppdatering av BIOS. Har du en kjapp guide til dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Guide/hjelp: http://support.euro....no&s=gen#Issue4 Endret 2. juni 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Dersom den tror det sitter en jack i lydutgangen, kan det være selve 3,5mm jack tilkoblingen som er utslitt. Slike holder ikke evig, mekanisk slitasje vil alltid forekomme. Dersom du har lyst kan du jo skru opp maskinen, hvis jack utgangen uansett ikke brukes er en løsning å bare lodde/koble den fra. Alternativ er å bytte ut med en ny Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Pcen er jo ikke gamle saken, tviler på at slitasje er årsaken. Jacken er forøvrig hyppig brukt så den beholder jeg gjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå