Mr. A Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tviler på at du nyter filmen med et anlegg med underdimensjonert diskant og overdimensjonert bass. Da som sagt går jeg heller for en god forsterker og noen ok stativhøyttalere. Lenke til kommentar
Fixy Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Var på lefdal idag, men de hadde ikke z-5500, så jeg tror jeg går for z-2300 som de får inn på lager på mandag ;D og da sparer jeg endel penger, mtp at z-2300 anlegget koster 1200kr Endret 3. juni 2010 av Fixy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er et flott anlegg det også. Holder i hvertfall i massevis til å lage rabalder i IT-timen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Var på lefdal idag, men de hadde ikke z-5500, så jeg tror jeg går for z-2300 som de får inn på lager på mandag ;D og da sparer jeg endel penger, mtp at z-2300 anlegget koster 1200kr Et godt anlegg det og, men personlig synes jeg det er verdt den ekstra prisen for å få z-5500. Endret 3. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hadde anlegget for et år siden, og må si at du får veldig mye anlegg for den prisen! Fin diskant og bass som rister det meste man kan spille veldig høyt med det uten at lyden blir dårlig bare ikke sett på noe bassboost fra pcen og spill høyt, det tålte de visst ikke... hva skjedde? :!: Og jeg tviler på at diskanten får huset til å riste Sprengte subben... Fikk tilbake penger på garanti da Og nei, er ikke diskanten som får huset til å riste, men subben. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tviler på at du nyter filmen med et anlegg med underdimensjonert diskant og overdimensjonert bass. Da som sagt går jeg heller for en god forsterker og noen ok stativhøyttalere. Da gjentar jeg meg selv Hva gjør jeg hvis jeg vil ha et 5.1 anlegg med vekt på lyfkvalitet og grei bass da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Tviler på at du nyter filmen med et anlegg med underdimensjonert diskant og overdimensjonert bass. Da som sagt går jeg heller for en god forsterker og noen ok stativhøyttalere. Da gjentar jeg meg selv Hva gjør jeg hvis jeg vil ha et 5.1 anlegg med vekt på lyfkvalitet og grei bass da? Du gjør lite for den summen, derfor sier jeg at du heller burde gå for en god forsterker med noen gode stativhøyttalere Endret 6. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Gulvhøytalere er det ikke så måe plass til på den lille pulten min Endret 6. juni 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Til film fungerer Z-5500 svært bra. Men til musikk er bassen mildt sagt dårlig. Men om du skrur ned bassen til nesten det minste, er det fullt mulig å bruke den til musikk. Har tilfeldigvis Z-2300 også, og også her er bassen svært dårlig til musikk, men er brukbar når den skrus ned på minimum. Av en eller annen grunn er det fremdeles da mye bass, men bra nok. Uansett, begge anleggene gir veldig mye for pengene, men vil absolutt ikke kjøpt de om du i all hovedsak skal høre på musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå