Nickless Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei. Sliter med å få denne spørringen til å fungere: cursor.execute('INSERT INTO bursdagsbarn(Brukernavn) VALUES("%s")' % (result[index][0])) Får til å bruke SELECT FROM, DROP TABLE og CREATE TABLE...UPDATE og INSERT INTO får jeg ikke til å fungere. Noen som vet hva problemet kan være? EDIT: Fikk det til å fungere, en enkel liten feil hos meg (hadde ikke noe standard verdi for attibuter som ikke ble satt) For andre som skulle få samme problem så skal det fungere å gjøre følgende: cursor.execute("INSERT INTO folk(Brukernavn,Alder,Kjonn) VALUES (%s,%s,%s)",(result[index][0],result[index][2],result[index][3])) cursor.close() Endret 1. juni 2010 av Nickless Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du kan kanskje se på http://www.sqlalchemy.org/ som et alternativ til å jobbe rett mot databasen. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Nice Terrasque. Skal ta en titt på det når jeg kommer meg hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå