Gå til innhold

Skal fornye garderoben - budsjett 10 000,-. Hjelp en uvitende stakkar :).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alastor, skjorte fra tailorstore er etter mål. Så det er bare å måle etter kroppen. Jeg har gjort det, og lyktes veldig med skjorten jeg bestilte, satt som hånd i hanske.

 

Dressjakke kan fint bæres uten noe utenpå ja. Jeg synes det ser mye bedre ut også. Hvertfall om man har en dressjakke som sitter perfekt på kroppen.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Jeg syns det høres ganske rart ut at du MÅ gå med sort dressbukse. Når de jeg kjenner som jobber som advokater og revisorer kan gå med både navy og mørkegrå (faktisk oppfordres mange av de til å IKKE gå med sort dress) på jobb virker det litt rart at du må gå med sort. Jeg vet ikke hva du jobber som, men særlig strengere dresskode enn advokater og revisorer er det vel meget få som har.

 

Så det jeg egentlig lurer på er vel om du faktisk er helt 100 % nødt til å gå med sort, eller om det bare er sånn at de fleste gjør det, og det derfor er normen. For hvis det siste er tilfellet vil jeg absolutt anbefale deg å kjøpe noe annet en sort, ettersom sort dress ikke er så mye å rope hurra for.

Lenke til kommentar

Jeg jobber i Elkjøp. Der handler det ikke om hva som er mote eller skikk og bruk, men hva uniformen vår er. Rett og slett... :). Så ikke akkurat dresscode, men uniformsplikt.

 

Mørk grå dressbukse går også fint der, men den skal være enten det eller sort.

 

PS: På jobben vil jeg ikke bruke dette, er snakk om møter o.l der vi plikter å stille i uniform, men at jeg vil ha en litt mer oppgradert versjon av den - rett og slett.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...