Destu Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei, fant egentlig ikke noe forum mitt spørsmål passet inn i, men tror her er riktig. Til problemstillingen: Når jeg åpner word/pp/excel kommer beskjeden: Det har oppstått et problem med office-databasen tOffice får ikke tilgang til databasen eller databasen er skadet. Uten databasen kan det hende du ikke kan bruke Adressebok, Utklippsbok og andre funksjoner som lagrer personlig informasjon. Hvis du vil gjenoppbygge databasen, åpner du Microsoft Office 2008/Office, og deretter åpner du Microsoft Databaseverktøy. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du åpne programmet Databaseverktøy og klikke hjelp for Databaseverktøy på Hjelp-menyen. Jeg skjønte ikke så veldig mye av dette. Jeg finner ikke dette databaseverktøyet, har prøvd google, men fikk ingen treff. Noen som kan si meg hva jeg burde gjøre, eller om det er nødvendig å gjøre noe i det hele tatt, og bare ignorer det? Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nei, du har IKKE postet riktig. Din problemstilling har fint lite med programmering å gjøre. Radlekatt Lenke til kommentar
Destu Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Du kunne ikke i samme slengen bare tipse meg om jeg jeg burde poste det? Isteden for å bare være overlegen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Officepakken er et kontorprogram og det er egen forumdel for dette. Du har postet i programmering og webutvikling som er noe helt annet. Hadde du hatt spørsmål om hvordan du programmerer hadde du kommet riktig. Radlekatt er ikke overlegen. Han bare sier fra du ikke får svar på ditt spørsmål her. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Takk. Tror jeg leste feil da jeg postet tråden, mente det sto Programmer og ikke programering. Dystleksi ftw. Mod kan slette tråden. Endret 1. juni 2010 av Destu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg