Gå til innhold

Det har oppstått et problem med office-databasen

Anbefalte innlegg

Hei, fant egentlig ikke noe forum mitt spørsmål passet inn i, men tror her er riktig.

Til problemstillingen: Når jeg åpner word/pp/excel kommer beskjeden:

Det har oppstått et problem med office-databasen

tOffice får ikke tilgang til databasen eller databasen er skadet. Uten databasen kan det hende du ikke kan bruke Adressebok, Utklippsbok og andre funksjoner som lagrer personlig informasjon.

Hvis du vil gjenoppbygge databasen, åpner du Microsoft Office 2008/Office, og deretter åpner du Microsoft Databaseverktøy. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du åpne programmet Databaseverktøy og klikke hjelp for Databaseverktøy på Hjelp-menyen.

Jeg skjønte ikke så veldig mye av dette. Jeg finner ikke dette databaseverktøyet, har prøvd google, men fikk ingen treff. Noen som kan si meg hva jeg burde gjøre, eller om det er nødvendig å gjøre noe i det hele tatt, og bare ignorer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Officepakken er et kontorprogram og det er egen forumdel for dette. Du har postet i programmering og webutvikling som er noe helt annet. Hadde du hatt spørsmål om hvordan du programmerer hadde du kommet riktig. Radlekatt er ikke overlegen. Han bare sier fra du ikke får svar på ditt spørsmål her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...