ESS. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 viss du hadde godde og lese på toppen hadde du sett at jeg har hardisk og 750 watt Strømforsyning men takk for svar og spørr ikke om billigste men beste skjermkortet i 5870 serien liker kabinettet du valgte kjøper det tror jeg takk for svar og tror jeg går for MSI Radeon HD 5870 Lightning Ops... Leste egentlig hva du skrev, men har svitsja mellom et par tråder nå og glemte at det var du som hadde strømforsyning og harddisk, sorry. 5870 Lightning er svært stillegående og kjølig, et bra valg, veldig godt til overklokking også. Med stock kjøling velger man det billigste, ikke forskjell på kvaliteten der, det jeg mente. ESS Lenke til kommentar
supercheetaz Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Ehrm... Freak.no sier 6 cores er lite vits og ville heller satset på phenom 4 core 965 mer ram osv noen som orker og lage et setup te meg ? Trenger ikke: Strømforsyning hardisk skjerm , gaming Keyboard , Gaming mouse , gaming headsett Og sånn Cd lesere Greier dere og lage et fint setup med 965 black edition , 8gb ram og et kraftig skjermkort . har ikke peiling på hva som passer sammen skjønner du Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette er et veldig bra oppsett. ble litt over budsjettet ditt, men der er ssd vet ikke helt om du ville ha det eller ikke jeg la det til iallefall. OS, amds x6 1055T siden den bare koster ca 200kr mer enn 965. Lenke til kommentar
supercheetaz Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 unskyld men feil setup for meg.. Skal ikke ha os ikke ssd gidder ikke ha noe small version av 6 core .. takk for forslaget med vifter <3 men visst du hadde godde og sett på mitt gamle setup hadde du kanskje ikke postet et så feil.. ville ha 4 cores siden ikke mange spill som bruker 6 cores... eller det sa iallefall folka her.. Sorry forfrekk heten Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har nå fikset på oppsettet. Er vel nesten slik som du ville ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå