Gå til innhold

Microsoft word - Alt ble til symboler - HJELP !

Anbefalte innlegg

Hei, jeg satt å skrev på microsoft word, da det plutselig dukket 2 feilmeldinger som gjentok seg, kanskje to ganger. Jeg var så dum at jeg ikke leste hva som sto på de, men jeg tror det sto noe om at det skjedde en feil med autolagringa eller noe. Uansett så ble dokumentet lukket og da jeg prøvde å åpne det igjen var halve dokumentet omgjort til symboler som dette: ⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪ - HJELP :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har world 2003 og prøver å opne et world 1007 dokument så blir det bare krøll og symboler. Det kan hende at programmet hengte seg opp i bare det dokumentet og det er ødelagt. Prøv å opne et nytt dokument og skriv på nytt. Hvis du kan så ikke kopier det som vart igjen fra det gamle dokumentet. Det kan hende problemet blir med til det nye dokumentet.

Lenke til kommentar

Hvis du har world 2003 og prøver å opne et world 1007 dokument så blir det bare krøll og symboler. Det kan hende at programmet hengte seg opp i bare det dokumentet og det er ødelagt. Prøv å opne et nytt dokument og skriv på nytt. Hvis du kan så ikke kopier det som vart igjen fra det gamle dokumentet. Det kan hende problemet blir med til det nye dokumentet.

Det går ikke ann å kopiere det til et annet dokument, det bare kommer det samme. Her er dokumentet mitt: ⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪ en oksidasjon. likningen for den positive polen ser slik ut: 2H++ 2e -->H2. (Her blir det avgitt hydrogen) Likningen for sluttr⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪Ж 론 (᭘ ꛥ찀 Ж И ѝ 考Ж Ж ûûЖ Ж 考И И И И ﲐ(᭘⪘ ꛥ ю ѐ ў 考ю ю LLю ю ⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪Ϭ ћ ύ Ϭ Ϭ Ϭ ύ Ϭ Ϭ Ϭ 椌 ࠨॵ. ꛥ ¬- ύ Ϭ ћ ύ Ϭ Ϭ Ϭ ύ Ϭ Ϭ Ϭ 耀 ࠨ⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪ό ό 袐皍(᭘ᆲ ꛥ예 ό ύ ћ 老ό ό ό ό 老ύ ύ ύ ύ ࠨ-᭘ ꛥ ¬- ύ Ϭ ћ ύ Ϭ esultatet ser slik ut:

2H++ Zn --> H2+ Zn2+

Zn= Sink

H2= Hydrogen

Konklusjon

Når brukte en sitron ga den ikke utslag på amperemeteret, men den ga 0,1V på voltmeteret. Da vi seriekoblet med alle fem sitronene, fikk vi et utslag på 0,3V, mens på amperemeteret fikk vi ikke noe utslag her heller.

Diskusjon

Lenke til kommentar

Har du lagret dokumentet etter at du har åpnet det? I så fall er du kjørt.

Hvis du ikke har lagret: Start Word -> Fil -> Åpne -> pass på at det er valgt Word-document under filtype og ikke Recover text from any file (hvis du har engelsk versjon).

Du kan også prøve å åpne filen i OpenOffice.org (forutsatt at du ikke har lagret den som nevnt først).

Har du brukt Office 2007/2010 (og lagret som .docx) kan du eventuelt forsøke å åpne filen i notisblokk. Du vil da muligens kunne gjenopprette teksten men formateringer vil være borte.

Har du tilfeldigvis åpnet/lagret filen direkte fra/til en flyttbar stasjon, som for eksempel en USB-stick?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...