MrLee Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 er det noen som har erfaring med denne komboen? noen problemer med plass? evt. plassproblemer i kabinettet? jeg har et chieftec medium tower (du veit, den standarden som "alle" kjøpte tidligere ) Lenke til kommentar
moesen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har tenkt å kjøpe Abit korte og SLK-900 jeg å... Har Chieftec kabinett jeg også. Lenke til kommentar
axl Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 skal gå bra det, bruker et bigtower, men skal ikke være forskjell på plassen ved cpu Lenke til kommentar
Orak Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Håper du ikke skal bruke en ekstrem luftkjøler på NB, det blir trangt.. men en vannkjølings blokk passer vel fint... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 ..? edit: eah! North bridge! duh! me so stoopid sometimes... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 btw til dere som har SLK900, hva er de svarte "listene" til? skal de limes på toppen av kjøleren, i de to sporene på toppen? btw, jeg kan vel ha standard kjøler på North Bridge? regner med det er den det er kjøling på? eller er det southbridge? Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 btw til dere som har SLK900, hva er de svarte "listene" til? skal de limes på toppen av kjøleren, i de to sporene på toppen? svarte listene?? skjønner ikke hva du mener jeg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 se her de svarte listene som ligger på den hvite paden de 4 runde cpu paddene er på: her Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Kan ikke huske å ha fått med sånne lister på min SLK-900 eller å ha montert dem. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 hmm får maile dem da Lenke til kommentar
terjer Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hmm får maile dem da Fikk slike lister med min slk900 også. Lurte på det samme. Fant ikke noe bilde av disse i installasjonsveil. Fikk du noe svar? Terje Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 De listene, hvor tykke er de sånn ca.... ?? Det kan være at du skal bruke de på prosessoren som ekstra støtte så du ikke knuser core når du strammer til kjøleren når den settes på.... Tror den skal strammes en god del siden den er ganske tung... Lenke til kommentar
terjer Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 De listene, hvor tykke er de sånn ca.... ?? Det kan være at du skal bruke de på prosessoren som ekstra støtte så du ikke knuser core når du strammer til kjøleren når den settes på.... Tror den skal strammes en god del siden den er ganske tung... MrLee la ut peker til innholdet i pakken. Ifølge Thermalright er det de hvite putene som skal brukes som ekstra støtte. De nevner ikke de svarte gummilistene eller hva de skal brukes til... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 jeg fikk svar fra thermalright, de skal/kan brukes for å dempe vibrasjoner fra vifte..de kan settes nedi de små rennene på toppen av kjøleren vistnok.. Lenke til kommentar
terjer Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg fikk svar fra thermalright, de skal/kan brukes for å dempe vibrasjoner fra vifte..de kan settes nedi de små rennene på toppen av kjøleren vistnok.. Nuhvel ..... Snedig at de ikke har nevnt dette noen plass. Også litt snedig at det ikke er med veiledning i pakken. Måtte på nett for å finne den. Bra jeg ikke hadde demontert PCen først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå