Decoman Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Vet noen om det vil lukte noe fra bitumen dempningsmateriale i et pc kabinett? Edit: Jeg fant en artikkel nå som nevner at det vil lukte når man kutter i materialet, men skal ellers ikke lukte noe av hva jeg kunne skjønne. Ønsker likevel å få en tilbakemelding på akkurat dette med bitumen materiale i et kabinett og eventuell lukt fra dette. Endret 1. juni 2010 av Decoman Lenke til kommentar
kehax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Mitt kabinett lukter ingenting. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg kjøpte akkurat noen kabinetter til jobben, de var dekket i bitumen og butyl, sjefen min klager og bærer seg, nekter å ha saken på kontoret, sier den stinker. Jeg syntes den lukter en del også... Støydempingsmatter får ofte en slags søtlig tung odør. Men jeg har dempet min egen PC med et sånt MIST støydempingssett og Vibroplast M1, lukter absoluott ingenting.. Spørs kanskje på merket, selv om det er bitumen. Butyl er uansett hva ekte menn bruker, asfaltpapp kan du ha i fred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå