Christoffero89 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 innsjekk er jeg ikke bekrymret over da jeg har bestilt biletter og reiser KUN med håndbagasjen. sjeker inn på en av automatene og der er det vel sjeldent kø? jeg er mest bekymret over kø for sikkerhetsjekken. redd for å bli der i 40 - 50 min og miste flyet. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Når du er der 1 time og 20 minutter før flyet går skal det usannsynlig mye trøbbel til før du ikke rekker flyet. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Greit å beregne god tid, så du får erfaring med tider. så kan du beregne mer iskaldt senere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 tenkte å se om eg får tatt et tidligere tog så jeg kommer kvart på eller halv 8:) da får jeg settet meg ned i terminalen og kost meg med musikk:) angrer litt jeg ikke bestilte internett:( men men Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det verste av morgenrushet var til 0830-0900.. Er du der 0830 så går det helt fint. Dessuten er det jo gøy å sitte på flyplasser da. Se på forskjellige folk. Mye rart, og masse folk som stresser livet av seg, og mange som løper:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå