Gå til innhold

Farge håret svart.. igjen?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt. Jeg er 16 år gammel, og Jeg bestilte for noen dager siden svart hårfarge hos www.dragenshule.no

Jeg har fra før farget svart hår. Da jeg farget det sist gang var en gang i Februar tror jeg hos en frisør. Det er permament svart farge jeg farget det i hos frisøren den gangen. Min egentlige hårfarge er sånn blondoransje. Nå har litt av fargen begynt å bli lysere og i håret har vokst en del siden sist så en kan se en del av blondoransje av håret i hodebunnen. Så nå må jeg farge det igje, men jeg har ikke penger til frisør denne gangen så jeg gjør det selv, men hvordan burde jeg ha i den nye svarte fargen som jeg har bestilt hos dragenshule? Er det greit nok at jeg bare har hårfargen i med hendene? Vil jeg da få et annet resultat enn visst jeg bruker sånn kam ting? Jeg skulle gjerne brukt sånn kam ting, men husker ikke hva de heter, så jeg fant ingen. Hva heter denne kam tingen som frisøren bruker når han/hun farger håret?

Hva burde jeg gjøre? Bare ha i fargen med hendene eller bruke sånn kam ting?

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde bruke hansker. Fargen sitter godt på hendene hvis du ikke gjør det..

Ta etterveksten først, før du farger resten. Det er ikke nødvendig med kam, det gjør det bare lettere.

 

Ellers er det bare å hive oppi fargen, og passe på at du får fargen fint fordelt utover. Men husk å farge etterveksten først, ellers vil det bli en mye lysere farge enn resten av håret. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...