Datasmurfen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei, er på jakt etter ett anlegg med tilkobling til pc. Må også ha mulighet for å koble til noen ekstra høytarlere. DVS en plass mellom 15-20. Jeg har ikke noe peiling hvordan jeg løser dette, så setter pris på alle pekepinner og løsninger jeg kan få. På forhånd takk !!! Tror disse her kan dekke mine behov: Forslag 1 Endret 1. juni 2010 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du vil ha et anlegg med mulighet til å koble på 15-20 ekstra høyttalere...? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ja.. Skal legge høytarlere i butikken der jeg jobber. Men er usikker på om jeg kan bruke de gamle.. EIDT: Og usikker på hvilken løsning jeg går for. Endret 1. juni 2010 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Skal alle disse høyttalerne spille samtidig? Da brukes vanligvis ikke normal hi-fi men andre løsninger beregnet for det. Lurer på om det kalles "installasjonslyd" eller lignende. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Når det er snakk om såpass mange høyttalere pleier man å bruke 70V/100V-systemer, f.eks. JBLs Control Contractor-serie. Finnes også som innbyggingshøyttalere for tak/vegg. Endret 3. juni 2010 av epifant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå